Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mailchimp - hvem kender til det?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er i gang med at få lavet en ny hjemmeside, hvor vi er interesseret i få så mange e-mails som muligt.

Problemet er bare at når kunden har skrevet deres mail på siden, så modtager kunden en e-mail hvor kunden efterfølgende SKAL bekræfte det.

Ved I om man kan slå dette fra? Vi har beskrevet hvad vi bruger deres mail til og de accepterer at vi må sende nyhedsbreve ud til kunden.

Ved bare måske 80% ikke får accepteret det via deres egen mail.

Hvis ikke det kan lade sig gøre - kender I så til et andet mail program hvor man ikke har denne mulighed? Som er let og enkelt, samt gerne på dansk.

Mvh

Maja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist et krav fra MailChimps side, at brugeren skal bekræfte tilmeldingen.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hop ind under lists og vælg den der "gear" dropdown. Derfra vælger du List Name and Defaults.

Der skulle du meget gerne have mulighed for at unchecke en mulighed der hedder "Send A Final Welcome Email"

Det burde løse problemet.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej det er vist ikke dette spørgeren hentyder til.
Dobbelt opt in kan man ikke komme udenom i mailchimp
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil nu anbefale dig at hvis du er seriøs omkring dine nyhedsbreve at du bibeholder dobbelt opt
Det dur ikke at en fremmed kan tilmelde andre til dit nyhedsbrev
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved om det er muligt at se en statistik på mail chimp omkring hvor mange der tilmelder sig men ikke bekræfter? Har på fornemmelsen det er mange.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
http://kb.mailchimp.com/article/can-i-get-a-list-of-people-that-started-the-signup-process-but-didnt-click-

Nej det kan man ikke i mailchimp.
Jeg tvivler dog på at problemet er så stort.
Når man opgiver sin email adresse kommer der en side op der fotæller at der nu er afsendt en email hvor man bedes bekræfte sin tilmelding.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at vi herinde, alle er vandt til at modtage mails på engelsk, og vi er vandt til at læse alt indholdet også...

Men her og fru danmark som tilmelder sig et nyhedsbrev, de læser ikke en bekræftelsesmail og får ikk fat i de lige skal bekræfte at de vil være tilmeldt

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var da utroligt så meget misinformation man skal finde på Amino.

Du kan sagtens slå det fra, og det har jeg også gjort på nogle af de projekter jeg arbejder på.

Hvis du kigger Mailchimps API her: http://apidocs.mailchimp.com/api/1.3/listsubscribe.func.php 

Så vil du se værdien "double_optin", hvis du sætter den til false, så vil folk ikke blive bedt om at bekræfte registreringen efterfølgende.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)