Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et sommertip til naturlig behandling af myggestik

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette indlæg har intet med iværksætteri at gøre, det er blot et tip til alle dem, som bliver udsat for myggestik i løbet af sommeren. Det er højsæson nu og frem til August!

De fleste kender Aloe Vera, som virker fint, men der findes en olie, som er langt mere effektiv, nemlig argan olien. Den både renser stikket, samt øger helingsprocessen. Det betyder ingen kløe og svie, samt at hævelsen og stikket hurtigere forsvinder. Området hvor du er blevet stukket, skal blot smøres 1-2 gange dagligt med et meget tyndt lag olie.

For at forstå hvorfor olien er yderst effektiv, er du nødtil at sætte dig ind i, hvad et myggestik egentlig er. Her er mere info om det, for dem som er interesseret i processen bag. 

Nyd nu det gode vejr og sommeren, nu hvor myg ikke længere kan ødelægge de lange sommeraftener... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet, så er det godt at jeg har argan olie :-)

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Sikke da en gang skjult reklame!  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:

Tak for tippet, så er det godt at jeg har argan olie :-)

Ja prøv det, hvis du er uheldig at blive stukket, du bliver overrasket over den hurtige effekt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Sikke da en gang skjult reklame!  

Skjult reklame? Hvor? Der fremgår da alle steder, hvem der står bag hvad... Og du behøver ligefrem ik læse indlægget via linket, for at benytte tippet? Så jeg forstår ik lige anklagen?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er argan olie?

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det han mener med "skjult reklame" er nok det, at du poster det her i forummet (hvilket jeg synes er helt fint), men i dit indlæg gør du ikke opmærksom på, at du faktisk sælger dette produkt via Jeres shop. Jo, der er et link fra din signatur, men ellers ikke. :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens S:

Hvad er argan olie?

Du kan læse om det her, her eller her...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Det han mener med "skjult reklame" er nok det, at du poster det her i forummet (hvilket jeg synes er helt fint), men i dit indlæg gør du ikke opmærksom på, at du faktisk sælger dette produkt via Jeres shop. Jo, der er et link fra din signatur, men ellers ikke. :)

Altså der står i signaturen, hvilke produkter vi sælger + det fremgår af siden, hvor det dybdegående indlæg ligger, hvem det står bag mm. Så den skjulte reklame forstår jeg ik lige?
Der er vel også skjult reklame, hvis folk poster et tips til WP, hvor de henviser til en artikel på deres blog, hvis de arbejder med WP. Men det er der da ingen, som øffer over?

Jeg gad ærligtalt bare ik til at omskrive en tekst på 1400 ord, for at folk herinde kunne få tippet, og derfor valgte jeg den lette version med, at fortælle hvordan det virker, samt linke til yderligere info Smile 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)