Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importer parfumer fra et IKKE EU land

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ikke helt med - er det lovligt eller ulovligt? 
Vi har intet erfaring med import, og slet ikke parrallel import. Vi har tænkt os, at importer varerne direkte fra producenten til Danmark - er det ulovligt?
 

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Salam Omar

Nej det er ikke ulovligt , du skal reg dig som impotøre , men ville nok starte med at købe nogle vare prøver find ud af om de indeholder stoffer som er forbudte i danmark. som jeg ikke tror der er . 

efter det skal du finde told koden , fra denne side http://vita.toldskat.dk/ indtast kosmetik i hjørje søge felt der dukker der op, ring evt til skat.

hjælp til import finder du her http://startvaekst.dk/import-af-varer/0/4   start med at læse denne side igennem.

Husk at lave Duaa og gå igang !

Held og lykke 

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk der er Emballage afgift på den emballage parfumer er i! - Her skal du kunne opgive hvor mange % glas, plastic, osv. emballagen indeholder.

Det er nemmest at importere i EU, da de alle producere efter gældende EU reglement. Dvs. der er ingen yderligere restriktioner fra den danske stat, udover emballage afgift.

mvh

Peter 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvejsel:

Det kan jeg fordi han skrive parrallel import. Dermed er det etableret importør i regionen, ellers er det bare ganske simpel import :)



Du er faktisk den eneste, der omtaler parallel import :)  Jeg opfatter det nemlig som ganske almindelig import, hvor trådstarter er helt grøn på området.



@Astrup

Afgiften er iøvrigt vedtaget afskaffet, dog først med virkning per 2015. 

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Salam Nasash. 

Tusind tak for den gode hjælp, det har virkelig givet mig et skub. Skal nok huske de sidste rådSmile 

Ramadan kareeem til dig og din familie.

Mvh.
Omar  

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de gode råd - uden jer Aminoer, havde det hele været et stort cirkus. Længe leve Amino Smile

God sommer til jer og jeres familie

Mvh.
Omar og Malhte  

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et sidste spørgsmål 
- Hvordan kan jeg tjekke, om indholdet ikke indholder kemiske stoffer, som er i strid med lovgivningen?Smile 

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Salam igen

Ramadan kareem til dig og nære :)

er det mærkevare pefume så som gucci armani osv eller er det noget som bakhur og misk-uter altså arbiske perfume ? hvis det er mærkevare vil det ikke gå for de har distributør i dk, så er det fra dem du skal købe altså de danske distributør.

Men hvis det er arabiske eller indiske eller som disse, skal du gøre sådan her 

0. start her http://www.mst.dk/Virksomhed_og_myndighed/Kemikalier/Fokus+paa+saerlige+produkter/Kosmetik/ 

1. ring til dem som du vil impotere fra og sige du gerne vil være distrubutør for dem i scandinavien.

2. få nogle vareprøver hjem

Den aktuelle toldsats for Parfume og toiletvand er 0%

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen :-)

Mvh
Omar  

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)