Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finder du navnet, vinder du en 2x valgfri parfume.

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg rigtig godt gram i hu. Det er muligt at manden er taget på ferie, men så skulle han have ventet til han kom hjem med at sætte denne tråd i gang.

At skovle ind at gode forslag (måske et af dem virkelig sparker øv for hans forretning) fra venlige og hjælpsomme aminoer og så bare lade være med at svare, endsige at offentliggøre hvad han er kommet frem til, er simpelthen uanstændigt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tja, det er et forum. Til gengæld kan andre jo hapse navnene før ham.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er faktisk helt enig.

Ironisk nok, er jeg ved selv at etablere en hjemmeside med salg af parfumer med dertilhørende lotion, showergels, gaveæsker og endvidere.

Så derfor er det meget vigtigt man ikke prøver at modsige sit koncept og passer på det hele butikken.

Og det kan godt give en udfordring når man har alt for en "billig" parfume såsom Britney Spears til mere eksklusiv parfume som Gucci eller måske endnu mere luxus end det.

Men pøj pøj med det :-)

Mvh Mark

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

iVinkel:

Nu er jeg rigtig godt gram i hu. Det er muligt at manden er taget på ferie, men så skulle han have ventet til han kom hjem med at sætte denne tråd i gang.

At skovle ind at gode forslag (måske et af dem virkelig sparker øv for hans forretning) fra venlige og hjælpsomme aminoer og så bare lade være med at svare, endsige at offentliggøre hvad han er kommet frem til, er simpelthen uanstændigt.

Tålmodighed er en dyd Smile I øvrigt ligger alle forslag frit fremme, så alle andre kan benytte dem... Det kan ende med at blive trådstarters uheld, hvis vedkommende er på ferie...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)