Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 1 ud af 76 (758 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 14 person

Hey venner og veninder,

Så er vi klar igen - Affiliate DM 2013 starter i dag!

Affiliate DM 2012 havde mere end 50 deltagere, blev vundet efter blot 7 måneder og har siden da generet en stadig aktiv Facebook-side med gode råd og hjælp deltagerne imellem - for ikke at snakke om det stærke netværk, der blev skabt og de mange penge, der blev tjent.

Og nu er vi klar til Affiliate DM 2013.

Jeg har, med Emil Blücher, lavet en intro-video også til 2013-versionen. Den er længder bedre end sidste år. Se her, hvad det går ud på:

 

Blot for lige at opsummere videoen:

  • Nyt site
  • Ingen købt trafik, men gerne køb af links, tekster, design og kode
  • Først til 50.000 kroner vinder
  • Man rapporterer selv i år direkte på AffiliateDM.dk
Partner-Ads er med som primær sponsor for konkurrencen med samme flotte sponsorat som sidste år på 10.000 kroner - 5.000 kroner til den afsluttende middag foruden 5x delpræmier af 1.000 kroner. Hvordan delpræmierne vindes udspecificeres senere.
Derudover er Affiliateplug.in sponsor til konkurrencen i form af kodehjælp til sitet (I vil se om lidt hvordan).

Tilmelding

Tilmelding i år er super simpelt og involverer ikke mig.

Gå ind på >> AffiliateDM.dk og opret dig allerede nu << 

Så har du også allerede dit første link fra en stærk kilde lige dér.

Det koster gratis at være med - man hvis du er inaktiv smider jeg dig ud igen. ;-)

Jeg håber, at vi kan få en lige så fed konkurrence som sidste år og at folk er klar på at give den en skalle igen. Jeg kan afsløre, at jeg selv deltager sammen med Lars Rasmussen og at vi giver den gas med et super hemmeligt projekt - vi skal selvfølgeligt bare tjene 100k for at vinde.

Jeg glæder mig til at kæmpe mod jer - lad os overtage verden!

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det bliver spændende at følge med igen i år – helt bestemt! Jeg vil personligt prøve at blogge lidt mere om http://selia.dk end jeg formåede at gøre med mit deltagende side sidste år. Tid er der ikke kommet mere af i mellemtiden, men alt i alt er det vel et spørgsmål om prioritering.  Selvom at jeg med garanti ikke vinder i år, skal det nok blive sjovt og lærerigt (igen).

Skulle der sidde andre derude som ikke er affiliatehajer endnu, så gør som mig og deltag alligevel. Det eneste der kræves er at du løbende opdaterer dine indtægter online Big Smile

Jeg glæder mig til at kæmpe mod jer!

- Emil

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Super nice video. Jeg ventede hele tiden at en eller ande ville åbne en bildør i hovedet på Emil Big Smile

Vi andre som ikke er blevet afvaret på forhånd er vist lidt bagud på point, kan jeg se. Men så må vi jo bare arbejde lidt hårdere...

god kamp.

Tilmeldt 26. Aug 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Held og lykke med projektet allesammen.

P.S Hold kæft i to nørder er gode sammen Geeked

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser spændende ud. Fulgte selv ihærdigt med i sidste omgang :)

I år håber jeg at selv at deltage og ikke kun være med på sidelinjen. 

 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I år må jeg sgu hellere deltage, så kan det være, at jeg rent faktisk får givet den lidt gas. Altid godt med konkurrence :D.

Jeg har heller ikke lavet en side til DM2013 endnu, men det var nu ikke, fordi jeg er så overrasket over, at det kom. Det virker til, at det gør fremover. Godt arbejde igen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fantastisk at vi er i gang igen Skype-Wink

Så må man hellere i gang med at finde på et emne, der skal skrives om. Måske med inspiration fra jeres yderst glimrende video Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endelig - jeg har ventet længe på Affiliate DM 2013, da jeg ikke deltagede sidste år.

I år deltager jeg min siden, Helsenu.dk, hvor jeg vil skrive om ja - Helse. Jeg glæder mig til at give jer alle baghjul, for jeg deltager ikke for at tabe.. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dam har lige startet et projekt for 14 dage siden, den skulle jeg have haft med, men mente der var længere til det startede :)

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Hansen:
Dam har lige startet et projekt for 14 dage siden, den skulle jeg have haft med, men mente der var længere til det startede :)

Den kan du sikkert godt tage med - så strenge er vi ikke. Tilmeld dig og se, om ikke den slipper igennem alligevel ;-)

Side 1 ud af 76 (758 indlæg)