Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 11 ud af 76 (758 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

100 indlæg på under en uge.

Det er ret sejt.

Og jeg kan afsløre, at næsten 70 har tilmeldt sig AffiliateDM.dk.

Det bliver spændende!

Stilling kommer op inden første rapportering. Lars og jeg er i gang med vores side.. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder virkelig spændende!

Jeg har meget at lære omkring affiliate/adsense, så det kunne da være at man skulle tilmelde sig for at få noget erfaring :)

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Yeps - skyd da et site afsted og se, om du ikke også kan tjene en passiv indtægt de næste par år ;-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

J. Løhde:

Lyder virkelig spændende!

Jeg har meget at lære omkring affiliate/adsense, så det kunne da være at man skulle tilmelde sig for at få noget erfaring :)

Skynd dig at blive tilmeldt, jo flere uden erfaring vil kun gøre at jeg ikke bliver helt alene i bunden måske Skype-BigSmile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg sommeren over læst om Affiliate Marketing, SEO, linkbuilding og alt der omkring. Det er utrolig spændende og noget jeg nu har givet mig i kast med for at lære en masse om det, dog kan jeg ikke lige finde tiden til at starte en ny side for at være med i DM dette år, da jeg kun har tid til at nørde med det om aftenen og har startet min første affilitate side op her for nyligt.

Jeg vil dog løbende følge med og bruge konkurrencen som motivation til at få noget indhold ind på min side om lamper og belysning. Hvis der skulle være en eller to, der er interesseret i at se hvordan siden ser ud kan de jo smutte forbi Alt om belysning.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at gå i krig med at prøve at lave et slags kontorstole magazin. - det jeg er mest spændt på er at se hvor godt det tema jeg har valgt konvertere.

Mit side er Kontorstoleguide.dk.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har besluttet at gøre noget ud af mit domæne sejob.dk, der har til formål at oplyse om muligheder for at komme i job, akasser, vikarbureauer m.m.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg altså også besluttet mig for at deltage.

Jeg har længe synes Affiliate Marketing var interessant, og jeg arbejder i forvejen på at skabe mig en passiv indkomst. Så hvorfor ikke sprede sine arbejdsopgaver lidt mere ud over forskellige projekter.

Min første affiliateside har tjent sig selv hjem flere gange, men jeg har simpelthen forsømt den alt, alt for meget, til trods for besøgstallet aldrig har været højere. Jeg må snart få taget mig sammen til at optimere den fuldt ud - skifte theme og alt muligt andet. Men lad nu det ligge!

For dette handler selvfølgelig om min deltagende side for Affiliate DM 2013 - som er NYSO.dk - nye sko online ! Og som den vaske læser nok allerede har set, så har jeg allieret mig med min bedre halvdel, som vil tage sig af skoene til det smukke køn. Tekst-delen i hvert fald!

Jeg har nogle forskellige planer for indhold m.v. til sitet, og jeg tror nogle af dem vil kunne trække besøgende fra flere forskellige medier. Jeg ser meget frem til at kunne deltage med jer andre, og håber på en fair og spændende konkurrence!

Kasper.

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Eric

Dit link virker ikke

Eric - Tekstspot.dk:
Mit side er Kontorstoleguide.dk.

Lad mig vide lidt mere om din guide

 

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Kammersgaard:
Og som den vaske læser nok allerede har set, så har jeg allieret mig med min bedre halvdel, som vil tage sig af skoene til det smukke køn.

Fedt at du deltager :). Jeg har dog lige en lille bemærkning - Hvis jeg er en vaks læser, så antager jeg, at din kæreste/kone hjælper dig med at skrive til siden. Så vidt jeg ved, så mener jeg, at Halfdan Timm og Lars Rasmussen også er 2 om deres side, 123tandlaege.dk, og fordi at de er 2 om det, så skal de have et samlet overskud på 100.000 kr. i stedet for 50.000 for at vinde. Jeg tænker lidt, om det samme så gør sig gældende for dit/jeres site.

God vind!

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Side 11 ud af 76 (758 indlæg)