Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer i på nettet med jeres bærbar pc?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Foged og Carsten...tusind tak for hjælpen. Den var guld værd. Kom endelig på nettet her til aften. Vil da nok overveje det der 3 abonnemt hvis jeg kommer til at rejse mere.

Endnu en gang tusind tak...i har reddet min dag
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/18/2006 6:57:12 PM
Forfatter: Jimbo
Kom endelig på nettet her til aften.


Fantastisk dejligt at høre.

Et 3 kort er en ok løsning til laptoppen hvis man er meget på farten. Men for guds skyld hold dig fra deres telefoni! Så tragisk dårligt dækning, udfald, samtaler der forsvinder, dårlig service mm. Vi har lige opsagt vores 3 telefoni, og er lykkelige
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ikke er til 3, har TDC også en tilbudskampagne på 3G datakort på www.ditmobilekontor.dk

Jeg har som sagt ikke haft problemer med mit datakort, men 3''s telefoni er ukendt for mig. Der bruger jeg stadig 2G
 
mvh Carsten
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :
....det var også kun telefonien jeg mente. Datafunktionen virkede fint
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Foged, jeg sad ærlig talt så sent som i går og overvejede at skifte mine mobiltelefoner ud med nye fra 3. Men hvis det fungerer så skidt at du har opsagt dine abonnementer ved 3, vil jeg sgu nok lige overveje det en ekstra gang...

Jeg kender ikke andre der bruger 3, så rart med lidt kommentarer på dem!
 
mvh Carsten
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Var selvfølgelig vorberedt på lidt 'udfordringer' da teknologien stadig har en masse børnesygdomme, men her er grundene til at jeg droppede 3 telefoni:

Vores telefoner (alle 3 stk) gik konstant i stykker, og skulle til reperation.
Deres forretningsservice lavede de om kort efter vi havde oprettet, så det blev dyrt hvergang en af de 3 telefoner gik i stykker.
Skulle tænde slukke telefonerne et par gange om dagen, for at være sikker på at vi kunne modtage opkald!
Det var ikke altid man kunne ringe op til vores telefoner - som om de ikke var der.
1 ud af 3 gange jeg ville ringe ud, kunne jeg ikke det...
Tit SMS ikke virkede - ville enten ikke sende eller modtage.
Aftaler blev ofte bare afbrudt.
Under samtaler kunne man pludselig ikke høre den anden længere, kun MEGET høj alienagtig hylelyd.
Deres kundeservice var tragisk dårlig (og nedladende som om jeg var direkte dum) De sendte bare et nyt simkort hver gang der var problemer???
3 sendte rykkere på betalte regninger.
3 aktiverede min viderestilling dagligt, til trods for at jeg selv havde deaktiveret den - de sagde at det var firmaets beslutning at alle skulle have viderestilling! Hvilket viste sig at være en DYR fornøjelse da jeg i en længere projektperiode var i Thailand og Bangladesh.

...og det sjove er at der i deres betingelser står at det er en ny teknologi, og at de derfor ikke garanterer NOGET som helst - heller ikke almindelig samtale. Det var det sidste trumfkort der gjorde at jeg opsagde 3 abonnementerne, og skiftede til Unotel (også selvom vi var tvunget til at betale abonnement for resterende måneder i bindingsperioden)
Ente forresten med at de sagde at det var de telefoner vi havde købt der var problemet (Sony Ericsson Z1010), men at de ikke ville tage dem retur.

Det var ganske enkelt så uprofessionelt, at mine kunder begyndte at spørge ind til det (hvorfor jeg ikke tog telefon, afbrød aftaler, sjove lyde), og så ved man at det er på tide at skifte.

Skal lige siges at jeg selv har en velfunderet baggrund inden for mobiltelefonibranchen, og derfor ved at kundeservice, konsulenter mm løj mig direkte op i hovedet.

Så alt i alt - med mindre du er ved at omkomme for at kunne lave videotelefoni (var sjovt den første dag, brugte det ellers ikke), så vil jeg på det kraftigste advare imod det!

...nå - jeg tror du fik pointen
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm... Jeg tror sgu lige at jeg venter med at skifte mine mobiltelefoner ud til 3G. Problemer med telefonerne (jeg har også læst om problemer med LG telefonerne) er der jo uanset om man bruger 3, TDC eller andre.

Takker for info...
 
mvh Carsten
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Har os hørt en masse skidt om 3''s telefoni. Men deres datakort vil jeg måske nok turde at prøve.
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dav Webber

Ser du har problemmer net,på "inferrød"  det løser jeg for dig ....dude...
 
"Lad vær med af bruge inferrød" Brug en trådløsforb,som virker...feks:
 
"hi.speed wireless-g" Det virker for mig,og jeg sidder i Næstvedby.
 
Den hedder "hawking technology" 2.4 ghz 54M 802.11g Wireless pc cart bus.
 
Dens rækkevide er ca 1000 meter,derefter der falder kvaliteten.
 
Du sætter Windows internetinstillinger som "godken som gæst" og "der gives adgangscode automatisk"
 
Genstart pc og prøv så igen,,"alser hvis der er en net hub i din nærhed"
 
-----( DETTE ER IKKE HACKING,DU BRUGER EN TILGÆNGLIG NETFORBINDELSE)-----
 
OG DET ER "GRATIS"
hvis du har forsat problemer,------ carsten1970nielsen@jubii.dk------webbyen.ckservice.dk------
 
NB:Min tager også imod telefonforbindelser,og det har aldrig været et problem,af komme på nettet..
 
mvh:tykkesfar.....
 
 
 
 
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 
(...mangler ord!)
Side 2 ud af 3 (26 indlæg)