Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adapter Tyrkiet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er nogle venlige sjæle. Vi rykker kontoret til Alanya for et par måneder og får lidt inspiration, men den lejlighed som vi har lejet har tre benet stik, og derfor vil jeg høre hvad er 3 benet stik, der det de samme som vi har i DAnmark med jord? Hvis ikke hvor kan sådanne adapterer så købes?

På forhånd tak - Varme sommer hilsner. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I Tyrkiet benytter man sig af den Europæiske standard plus det tyske Schuko stik (danske stik passer også i).
Så jeg vil ikke mene du får brug for nogen adapter.

Om ikke andet kan du vel få udlejeren til at sende billeder af stikkene for at være 100% sikker.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når du kommer til Tyrkiet så gå ind i en af deres mange 'elektronik-hvidevarer' forretninger, hvor du kan købe en adapter til brug i Tyrkiet.
Jeg har altid mine Danske adaptere med og køber hver gang en ny 'dims'  Cool

På nogle hoteller er der også standard EU stik men det er ikke så mange steder.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg var i Alanya på ferie for en måned siden, og det er fuldstændig de samme stik som vi har her i danmark :) 

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nymarksminde:

Hejsa,

jeg var i Alanya på ferie for en måned siden, og det er fuldstændig de samme stik som vi har her i danmark :) 

Der giver jeg dig ikke ret, for de danske stik findes kun i Danmark. (Bortset fra at schuko stik er blevet lovlig også, men de er ikke anvendt mange steder)

De stik der anvendes i Tyrkiet kan vist både være schuko stik og nogle små flade stik. Du ødelægger ikke noget ved at anvende de forskellige stik, da de anvender samme spænding som i Danmark.

Du skal dog være opmærksom på at hvis de anvender de små flade stik, så kan et dansk rundt stik ikke komme i, og da jeg var på ferie var det også svært at få nogle af de flade stik i.

Hvis de anvender Schuko stik kan du ikke anvende stik med jord ben, derfor anbefaler jeg en adapter, da jordben er din beskyttelse mod stød. Det er din egen sikkerhed.

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)