Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Makker til dating site?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld hvis det her er lidt hijacking af tråden.

Jeg har lige købt en licens til Skadate softwaren (med 33% sommerabat) og skal til at starte et nyt dating site.

Jeg har en niche ide. Jeg ved godt at dating markedet er mættet og at det kun er muligt

at få foden indenfor ved at gøre indhug fra de etablerede ved hjælp af en niche.

Rasmus må jeg stille dig et par spørgsmål?

Jeg har en Bronche suite hos Unoeuro - kan den mon bruges til et Datingsite ?

Jeg vil være tilfreds med 100 brugere om dagen da jeg ikke skal tjene penge

på sitet, det er mere af interesse og idealisme og samtidig bruge sitet til at skabe inerti ved at linke derfra til mine andre sites.

Kan du anbefale en god host til mit Skadate site?

Er der nogen som kender et dansk datingsite bygget med Skadate?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hankiman.

Den dating side jeg tidligere var medejer af er fornylig blevet flyttet over til at køre på Skadates software platform også. - Softwaren fungere fint og har mange indbyggede funktioner, dog synes jeg at det er gammeldags og uddateret, og er personligt ikke selv så vild med det.

Dit webhotel burde du fint kunne bruge - i hvertfald i starten, men hvis du får succes og mange besøgende brugere kan du muligvis blive nød til at opdattere til en bedre løsning hen af vejen :)

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info Rasmus. Det er pænt af dig at hjælpe.

Kan du være mere specific omkring hvad du mener er gammeldags og uddateret i Skadate. Ikke fordi jeg vil vælge noget andet software nu da jeg har betalt for Skadate. Mere af nysgerrighed da jeg kan høre at du sidder inde med know how omkring dating systemer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja har været på en del datingsider, og den eneste, der har en ordentlig chatfunktion er Scor.dk, og det er sgu lidt sølle.. de fleste sider er efterhånden så begrænsede, at du kun kan skrive besked, hvis du er medlem.. Elitedaters er total til rotterne.. efter min mening..

Jeg vil gerne høre din niche..

Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input Marianne. Jeg havde tænkt mig at droppe mange af de funktioner som jeg selv finder lidt overflødige. Bla chat.

Jeg har ikke researched omkring hvor mange der egentlig bruger chat funktionen på diverse datingsites.

Mit umiddelbare gæt er at chatfunktionen kun bliver brugt på de helt store Dating sites. Correct me if im wrong.

Jeg kunne forestille mig at det måske er på baggrund af manglende behov for en chatfunktion at andre end scor.dk ikke har gjort noget ordentligt ud af det.

Jeg kunne aldrig selv finde på at bruge tid på chat, men derfor kan andre jo godt synes at det er fedt.

Men hvis der alligevel ikke er mange som ender med at bruge chatfunktionen på mit site - ja så vil jeg hellere skære al funktionalitet ind til benet.

Både for at gøre sitet hurtigt, men også enkelt at bruge. Jeg vil prøve at skære alt det bullshit væk f.eks dating.dk har.

Marianne jeg vil endnu ikke røbe hvad min Dating niche går ud på. Synes ideen er god og hvis den slår an i danmark vil jeg gå worldwide. Godt nok ser det ud som om at dating markedet er helt mættet. Engang var der også Ford - Nokia og IBM som sad og blev fede, dovne og veltilfredse på deres sikre markeder. Vi kender alle resultatet. I virkeligheden er der nu plads til en Palads revolution på Dating markedet. Det gælder bare om at bruge fantasien. Whatch me now.

Hvis det kommer til at gå godt så bliver jeg sku også Amino Pro og så skal du nok få URL.

Input omkring hvilke faciliteter der er et must på et Dating site - imødeses med glæde.

Rasmus jeg tror jeg har fundet det dating site du var med til at starte. Vil ikke bringe url da du ikke selv har bragt den.

Kan ikke se i kildekoden om det er Skadate software de har brugt. Nogen som ved hvordan man kan se hvilket stykke software der er brugt hvis det ikke står nævnt i sovsekoden?

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Fra  I-Dating.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus L. Knabe

Vi du ud med hvilket datingsite du har haft?

----------------------------------------------------------------

Jeg går også selv og overvejer at starte et dating site.

Jeg har faktisk allerede købt to Url.

I-Dating.dk

I-Scor.dk 

Men jeg ved ikke hvilket software jeg skal vælge.

Er der nogle der kan hjælpe her?

Jeg er også åben overfor et samarbejde med andre omkring opstart af dating siden.

Men kun hvis folk har noget at bidrage med.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Datingsider handler om at skabe forhåbning hos folk, at netop DU kan finde en livspartner.

At folk så finder finder nogen kommer i anden række...

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har læst denne debat igennem med stor interesse, jeg har også tidligere erfaringer med dating-site i størrelse <10.000 brugere.

Det kunne være interessant måske at få nogle flere med og lave dette site, jeg har kompetencer indenfor udvikling og drift af enterprise løsninger så jeg vil kunne hjælpe med den del.

- PHP
- MySQL

Jeg har ofte tænkt på om jeg skulle starte et dating projekt op igen, især fordi jeg synes de dating sider vi har idag er sindsyg dyre, især hvis du ikke har særlig meget tid.. Så en evt. betaling efter forbrug kunne måske være en metóde?

Hvis det kunne have interesse så skriv gerne en PM.

-- Man kan hvad man vil!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)