Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder til adwordes side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg bruge billeder jeg finder på nettet, hvis der ikke er copyright skrevet på dem på min adwordshjemmeside? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det er lovligt, men jeg gør det og har gjort det i lang tid uden at jeg har hørt nået negativt!! :D

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emi-l:
Må jeg bruge billeder jeg finder på nettet, hvis der ikke er copyright skrevet på dem på min adwordshjemmeside? 

Nej! Det er ulovligt at anvende billeder man ikke selv har ophavsretten på, med mindre man har fået lov af ophavsretshaveren.

Billeder uden copyright er ikke billeder uden copyright, der er altid en der har copyright. Også selvom det ikke står henover billedet :-)

De billeder du finder i google's søgning er billeder fra andre folks hjemmesider og du har ikke lov til andet end at se på dem. Du må ikke kopiere dem og anvende dem på din egen hjemmeside eller din adwords hjemmeside.

Hvad er en adwords hjemmeside egentlig? En hjemmeside der bliver linket til fra en adwords annonce eller er det en adsense hjemmeside? Altså en affiliate hjemmeside i en niche, hvor du reklamerer for andre via annoncer i den pågældende niche?

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Bang Madsen:

Jeg ved ikke om det er lovligt, men jeg gør det og har gjort det i lang tid uden at jeg har hørt nået negativt!! :D

Meget muligt du ikke har hørt noget negativt fra det, der har du så været heldig, men det betyder ikke at det er lovligt at benytte dem.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få et meget uheldigt erstatningskrav ved at bruge andres billeder.

Jeg køber alle billeder jeg bruger, alt for risikabelt det andet :)

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Løsningen er at du søger på "stock photos" (eller på dansk "arkivbilleder"), de behøver slet ikke koste en bondegård og så er du sikker på ikke at løbe ind i problemer. Dog skal du lige holde dig for øje hvad der står i licensen til billedet: f.eks. er det ikke sikkert du må bruge det på mere end ét domæne.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ejeren af billedet opdager det, kan du hurtigt blive bonget flere tusinde kroner for den uretmæssige brug.

http://www.juf.dk/kopieret-tekst-billeder-saadan-goer-du/

Jeg plejer at bruge PhotoDune.net til at købe billeder på. Fine størrelser koster $ 1-2 og de har billeder inden for nærmest alt. Det er en super database over gode billeder. Den kan du prøve at tage et kig på i stedet. At snipe andres billeder er ikke en god strategi på langt sigt. ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vælge at benytte Stock.xchng.
Alle billeder derinde er gratis at benytte - bare man overholder de krav der er stillet.
Oftest er billederne markeret med "Standard restrictions apply.", hvilket dækker over fri brug af billedet på / i de fleste medier.
 

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarende! Vil helt sikkert prøve at finde noget på de hjemmesider i har linket til osv.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)