Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til mit mål om at blive økonomisk uafhængig…

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bi-job der kan udføres aften og weekend søges.

Mand 42 år og har mere end 20 års lager- og logistikerfaring heraf 11 års ledererfaring. Tidligere drevet selvstændig virksomhed med succes. Har eget værksted (ikke plads til bil), hænder skruet rigtigt på, bruger pc, iPad og iPhone til dagligt. Har gyldigt kørekort til bil, lastbil + hænger og obligatoriske fører/EU-kort samt truckcertifikat. Har digitalt fotoudstyr og udført en del opgaver inden for både presse, bryllup, model og produkt. Opgaverne som helhed kan således være mange og ALT har interesse!

Opgaverne kunne være:

Vikar/afløser?

Afhente, bese, fotografere evt. varer, hvis du ikke selv har tid eller bor for langt væk.

Pakke/sende brochure-materiale, breve eller andet.

Skrive vareanmeldelser/produktteste.

Medhjælper, opstiller, chauffør til messe eller andet?

Mangler din gamle mor/far en besøgsven, én til at handle lidt ind m.v.?

Skal jeg passe din Webshop? Har du brug for een, som kan lægge varer ind, lave varebeskrivelser, evt. tage billeder af varerne, behandle returvarer, besvare henvendelser via mails m.m.m? Har tidligere drevet både egne og andres netshops med succes.

Opsyn med dit hus/sommerhus?

Der er mange flere muligheder, end hvad jeg lige umiddelbart kan komme i tanke om. Jeg er åben for enhver udfordring!

Derudover tilbyder jeg:

 -Mit uforbeholdende engagement
- Højt humør og positiv indstilling
- Professionalisme
- Fleksibilitet
- Højtudviklet service-gen
- Uformel og imødekommende personlighed
- Ordenssans
- Veludviklede It-kundskaber
- Sprog- og skrivefærdigheder i engelsk, tysk og de nordiske sprog.

Min kæreste igennem 8 år og jeg, har 2 børn, hus og bil. Dagtimerne går med et 8-16 job, så et bi-job jeg kan løse fra hjemmet, vil være helt ideelt - men udelukker absolut ikke, jeg sagtens vil kunne løse opgaver uden for hjemmet også.

Ser meget frem til at høre, hvad jeg kan hjælpe DIG med :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)