Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øjenvipper på bilen!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Min kæreste fik den skøre idé at vi skulle prøve at sælge øjenvipper til bilen.
Så for 10 dage siden bestilte vi de første sæt hjem til test, og har nu endelig fundet et godt produkt.

I fredags gik vi så igang med selve webshoppen, og startede dagen med at få skudt en masse billeder - om aftenen blev billederne redigeret og logoet tilpasset.
Lørdag morgen fik vi hurtigt bixet en prestashop sammen - og allerede samme aften var shoppen kørende :)

Det er jo fantastisk at kunne smide en lille butik op så hurtigt :) Om produktet så sælger ved jeg endnu ikke, men det skal da prøves at sælge fysiske produkter.

Webshop: Forlygtevipper.dk 
(Håber det er okay med et link)

Feedback er meget velkommen.

Dbh Brian 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

ha ha sjovt produkt.

Så er fruen også 100 % sikker på man ikke låner hendes bil :)

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha - ja uden tvivl, må indrømme at jeg har prøvet min kærestes Fiat 500 med vipper på, og fik en del grin fra andre i trafikken. Det er jo bare spas :)

Dbh Brian

Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Genial nyhed; Nu kan du få fælge i din yndlingsfarve
Går du op i mode og farver, der matcher, kan du glæde dig over, at du nu får mulighed for at give din bil et ekstra pift med det rette lak-look. FoliaTec's smarte sprayfolier er en genial nyhed, stylingsfilm på spray, som fås i 20 skønne farver - og som kan trækkes af igen med et snuptag. Og så kan det i øvrigt også bruges, hvis du vil pifte f.eks. kofanger, håndtag eller ting i dit hjem op. Du får 2 x 400 ml, som er nok til fire fælge, for 448 kr. Se mere her...
http://dotupyourcar.com/spray-fælge-foliatec-sprayfolie-fælgfolie-bil-pimp-bil-pynt-hjulkapsler-pyntekapsler
Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus weywadt:
Genial nyhed; Nu kan du få fælge i din yndlingsfarve
Går du op i mode og farver, der matcher, kan du glæde dig over, at du nu får mulighed for at give din bil et ekstra pift med det rette lak-look. FoliaTec's smarte sprayfolier er en genial nyhed, stylingsfilm på spray, som fås i 20 skønne farver - og som kan trækkes af igen med et snuptag. Og så kan det i øvrigt også bruges, hvis du vil pifte f.eks. kofanger, håndtag eller ting i dit hjem op. Du får 2 x 400 ml, som er nok til fire fælge, for 448 kr. Se mere her...
http://dotupyourcar.com/spray-fælge-foliatec-sprayfolie-fælgfolie-bil-pimp-bil-pynt-hjulkapsler-pyntekapsler

Sjov idé - tak for det :)

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt produkt :) Kiggede hurtigt på siden og lagde mærke til en stavefejl

SPARE skal være SPARER i nedenstående billede:

stavefejl

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Martin, det er rettet :)
Dbh Brian 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed og anderledes webshop. Og jeg synes, at I har formået at gøre den utrolig pæn. Har i brugt et gratis eller betalt tema? Eller har i kodet det selv? Og hvilken betalingsindløsning bruger i, siden i kunne få det op at køre så hurtigt? Skype-Wink

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander,
Tusind tak for feedback - ja det er et købt tema som er blevet tilrettet en del.
Vi benytter QuickPay og Nets/Teller, men det var en aftale jeg havde i firmaet som ikke længere blev brugt. Så der skulle blot ændres i aftalen, hvilket gik ret stærkt.
Dbh Brian 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Mansfeldt:

Hej Sander,
Tusind tak for feedback - ja det er et købt tema som er blevet tilrettet en del.
Vi benytter QuickPay og Nets/Teller, men det var en aftale jeg havde i firmaet som ikke længere blev brugt. Så der skulle blot ændres i aftalen, hvilket gik ret stærkt.
Dbh Brian 

Okay - fedt Skype-Wink

Har I haft nogle salg allerede? Skype-Wink

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)