Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino new design

Side 5 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

Jeg er stor forbruger af logoet, til at komme retur til forsiden. Men linket er nu meget fint skåret og "DEBAT" linker heller ikke.... sagt på en anden måde... jeg kan ikke ramme :) Måske i kunne gøre link området større, for mig der ikke kan ramme.


Ellers sys jeg det er moderne, enkelt og flot!

Enig, jeg bruger KUN logoet til home knap, jeg bliver helt forvirret hvis logoet ikke fører til startsiden.

Så få det lige gjort lidt større og DEBAT en smule mindre også med hensyn til visuel balance.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Synes overhovedet ikke om det.

Det virker på ingen måde gennemtænkt eller struktureret, og det minder mest af alt, noget en udvikler har lavet på 2 min - no offence.
- Beklager den hårde kritik, men det er sq ikke godt nok Amino

Jeg har brugt en 1 time på det her, og det er bare nogle af de tanker jeg har tænkt. 

 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Vedel Larsen:

Fru Hartmann:

Er det fordi I sidder og piller, eller er det en reel fejl?

http://www.amino.dk/forums/t/192112.aspx

det indlæg står på forsiden over seneste debatter, nyeste indlæg skulle være fra i dag, der er 0 NUL besvarelser iflg. forsiden, men når man åbner tråden er indlæg og 3 kommentarer fra marts måned!

 

Det er ikke en fejl.

Det lader til at bruger MarkG har startet en helt ny tråd: http://www.amino.dk/forums/t/203449.aspx for at svare på en gammel tråd: http://www.amino.dk/forums/t/192112.aspx

Øhhh og det brunger en oldgammel tråd frem på forsiden? Sorry, men den sammenhæng kan jeg ikke få til at passe nogen steder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

vonbale.dk:

Alt nyt er godt;)

- Og det er så bestemt ikke fakta

Fakta er at man bør overveje og planlægge et redesign/ombygning inden man ligger det ud til offentligheden.

- Amino er et godt eksempel på dette
- Apple's iPhone 5 (ios7) er et godt eksempel på dette - Se http://www.apple.com/dk/ hvor de viser deres lækre produkt, fyldt med fejl og grimme ikoner, der overhovedet ikke er gennemtænkt.

On topic:

Amino bør få ryttet ordentlig op - Over det hele - Det gælder både backend (programmering) og frontend (det visuelle)
Det bør kunne lade sig gøre at lave et test miljø, og lave redesignet her i stedet for at ligge det online med dets samme.

Desuden: Hvis Amino's design går over i noget mere "Flat design" (ingen gradienter/farveforløb etc) bør det være strømlinet, og gå igen på alt, I stedet for at noget er Flat design, og noget er web 2.0 med gradienter.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils Pedersen:

Synes overhovedet ikke om det.

Det virker på ingen måde gennemtænkt eller struktureret, og det minder mest af alt, noget en udvikler har lavet på 2 min - no offence.
- Beklager den hårde kritik, men det er sq ikke godt nok Amino. 

Jeg har brugt en 1 time på det her, og det er bare nogle af de tanker jeg har tænkt. 

 

Se dét! begynder jo at ligne noget... Kan du ikke hjælpe Thomas lidt? ;)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre et tilbageskridt og meget lidt læsevenligt.

Det må være en OM'ER

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils Pedersen:

Synes overhovedet ikke om det.

Det virker på ingen måde gennemtænkt eller struktureret, og det minder mest af alt, noget en udvikler har lavet på 2 min - no offence.
- Beklager den hårde kritik, men det er sq ikke godt nok Amino. 

Jeg har brugt en 1 time på det her, og det er bare nogle af de tanker jeg har tænkt. 


 

Det ser fornuftigt ud Nils.

- Jeg ved ikke hvor meget det følger grid - der kunne nok godt laves noget tilpasning på dét punkt, men grundlaget er der :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Det ser fornuftigt ud Nils.

- Jeg ved ikke hvor meget det følger grid - der kunne nok godt laves noget tilpasning på dét punkt, men grundlaget er der :-)

Tak Bertil, og er helt enig i mit det heller ikke er perfekt. Som nævnt er var det jo også bare nogle tanker jeg havde, og noget jeg lavede på en time. Smile - Det var også mere for at vise at Amino godt kan laves inden for grid!


Amino må gerne kontakte mig hvis de har lyst Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nils Pedersen:

Bertil Boisen:

Det ser fornuftigt ud Nils.

- Jeg ved ikke hvor meget det følger grid - der kunne nok godt laves noget tilpasning på dét punkt, men grundlaget er der :-)

Tak Bertil, og er helt enig i mit det heller ikke er perfekt. Som nævnt er var det jo også bare nogle tanker jeg havde, og noget jeg lavede på en time. Smile - Det var også mere for at vise at Amino godt kan laves inden for grid!


Amino må gerne kontakte mig hvis de har lyst Smile

Lige et lille tip:

De der grids som man kan hente online (som jeg også er ret sikker på er et af dem du bruger) er noget lort... Og skaber flere problemer end det hjælper.

Inddel i stedet siden i 3 kollonner (man kan selvfølgelig lave alt fra 2 til xx - men jeg foretrækker 3) Med et mellemrum på x antal pixel, og brug derefter det antal pixel til at alligne de forskellige ting indenfor hver kollonne. Så der ikke er en mindre margin end f.eks 15 pixel. Og forsøg så at benytte så få streger som muligt (ellers så er gridded jo nytteløst) Og alle 3 kollonner skal så være ens. (altså have samme antal streger indeni på samme position)

Håber det er til at forstå, det har i hvert fald hjulpet mig meget - jeg benyttede også de der fastlagte grids i starten.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:
De der grids som man kan hente online (som jeg også er ret sikker på er et af dem du bruger) er noget lort... Og skaber flere problemer end det hjælper.

Hvad havde du svært ved i de grids du har brugt ?

Side 5 ud af 8 (71 indlæg)