Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for en hjemmeside til et teleselskab! Prof.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Kære amino'er,

Kan du/i hjælpe os med at oprette, vedligeholde og optimere en hjemmeside til et teleselskab, hvor det kan minde om cbb, onfone og lign. 

Afregning vil ske med procenter i virksomheden, da det vil holde enhver motiveret til at yde lidt mere.

Selskabet skal være i luften inden slutningen af året. Hav en god dag!

hp.marketing@live.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

PerformanceMarketing:
Kan du/i hjælpe os med at oprette, vedligeholde og optimere en hjemmeside til et teleselskab

PerformanceMarketing:
Afregning vil ske med procenter i virksomheden

Nej ;-)

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Helt ærligt, i vil have en pro hjemmeside til noget som virker useriøst.

I skriver at man bliver afregnet med procenter i virksomheden, skal man så ikke se et grundlag for virksomheden? Hvor mange procenter får man? Hvad regner i med at omsætte for?

Og desuden er

PerformanceMarketing:
Afregning vil ske med procenter i virksomheden, da det vil holde enhver motiveret til at yde lidt mere.

Ikke sandt, med mindre du finder en virksomhed som ikke vil tage sig selv seriøst.

// Bo

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

PerformanceMarketing:

Afregning vil ske med procenter i virksomheden, da det vil holde enhver motiveret til at yde lidt mere.

Hvis det er korrekt, hvorfor bliver alle så ikke ansat på den måde? Det er jo blot noget du skriver fordi I ikke har råd til at betale løn. Hvis du vil have noget ordenligt, så må du også betale for det.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Det koster som tommelfingerregel "kun" halv million kr. at få lov til at leje sig ind på noget net overhovedet. Vi har erfaring med procenter og det virker, frem for at betale og vente(Det er et koncept, for dem der ved hvad der venter dem og hvor længe). Ikke alle kan bare hoppe frem og lave det, vi har brug for- men hvis man ejer 2% af alle kunder i et teleselskab, så er man også villig til at yde lidt mere for det. Hvis ikke, så er mit indlæg ikke noget for jer (:

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

PerformanceMarketing:

 men hvis man ejer 2% af alle kunder i et teleselskab, så er man også villig til at yde lidt mere for det.

Hvad så hvis virksomheden giver underskud og de 2% af kunderne man "ejer" så intet er værd - hvor villig er man så til at yde ekstra?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg som udvikler havde accepteret betaling i form af andele i virksomheder, ville jeg efterhånden være medejer af flere virksomheder end jeg ville kunne holde styr på - til gengæld ville jeg ikke tjene en dyt på dem, for virksomheder med den indstilling bliver sjældent til noget.

Det koster penge at tjene penge.

Udviklere er måske heller den rigtige målgruppe; de fleste udviklere brænder jo for at udvikle og starter oftest som selvstændige for at præge deres egen udvikling med de evner de har - så er opstart af virksomhed hver anden måned måske ikke lige drømmescenariet.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Med vores strategier, vil virksomheden skaffe de antal kunder der skal til, inden for de næste tre år og efterfølgende kommer de store og vil have ejerskabet over kunderne/virksomheden- de er ret villige til at betale, selvom man ikke lige har overskud. Men det ser dog anderledes ud for dem. 

Og ingen kan bilde mig ind i at man ikke kan tjene penge uden at investere en formuge her og nu- idag bruger vi hinanden til at tjene pengene sammen- det er mere "know-how" og de rigtige knapper, men ingenting er gratis, det kommer man ikke udenom. God dag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber det lykkedes for jer - og at du vender tilbage til os og fortæller hvor meget fejl vi tog.

Men indtil det sker, så er det irrelevant hvad du tror vi forsøger at bilde dig ind. Virkeligheden er at dit indlæg drukner mellem lignende indlæg hvor der heller ikke er økonomi til noget så simpelt som en hjemmeside - man hører aldrig mere til projekterne eller den guld og grønne skove der blev lovet.

Men uanset - held og lykke med det.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt tidligere, du skal op med mange kr blot for at leje dig ind på et netværk og andre forbundende omk. og en hjemmeside kan ikke komme i nærheden af 1/10 af hvad det koster. Det var blot så vi ikke misforstod hinanden, men jeg ved godt der mange folk der tager forskellige risikoer rundt i verden, det skal man også. Og tak for.. (:

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)