Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handling af webshop i Holland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på 4. år en tøj online virksomhed, hvor jeg selv designer og producerer varene i EU. Handlig og fragt har jeg outsourcet til en mindre dansk virksomhed, der varetager andre ca 20 webshop lagre. Min webshop fungerer ikke 100% optimalt da jeg skal have indført integration vedr ordrene, og stregkode systemer. Dette skal nok på plads før der er basis for at flytte mit vare lager til et mere rentabelt sted.

Prisen gennem dem er  39 dkk i danmark med GLS, 90-165 dkk til andre EU lande, men hele 245 dkk til Norge, incl told papirer som jeg selv laver og emailer, og denne store fragt udgift  får jeg ikke ind igen da mine udenlandske ordrer går gennem platforme der har gratis fragt. Min månedlige udgift er for høj på udenlandsk fragt, pr pakke tager de 55 dkk i snit at pakke, oveni kommer fragten der så er 39 op til 245. Kører jeg udsalg bliver min fortjeneste nemt spist op af procenter til andre platforme, samt fragt og logistik.

Holland skulle være ekstremt billigt og efektivt med disse services. Det skulle reelt være billigere at sende fra Holland til Danmark end Danmark til Danmark. Men hvad deres pris er pr plukning ved jeg ikke. Jeg er kun interesseret i en 100% variabel udgift. Er der nogen der kender noget til gode webshop logistik firmaer i Holland? Eller andre steder i EU?

Desuden har jeg en retur rate på cirka 20% da det er tøj, så jeg ville være nødt til at tilbyde gratis retur labels til at sende varene tilbage til Holland, hvis lageret var der.

Modtager gerne råd!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)