Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste markedsføring (webshop)

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der ulovligt i det? så længe hun ikke spamer er der vel ikke noget galt i at lave en konkurrence, det gør alle forretninger, og mange laver det med at du skal acceptere deres betingelser der siger at de må sende 3. parts mail til dig m.m. men det er jo ikke det hun skal, kun skaffe likes, så hendes opdateringer på FB bliver sendt ud til alle likes.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cyberdata:

Hvad er der ulovligt i det? så længe hun ikke spamer er der vel ikke noget galt i at lave en konkurrence, det gør alle forretninger, og mange laver det med at du skal acceptere deres betingelser der siger at de må sende 3. parts mail til dig m.m. men det er jo ikke det hun skal, kun skaffe likes, så hendes opdateringer på FB bliver sendt ud til alle likes.

Man må i forbindelse med konkurrencer ikke benytte sig af Facebooks funktioner som at skulle Like noget, dele noget, kommentere noget osv for at man kan deltage i en konkurrence. Vinderen må ikke få direkte besked via Facebook, det skal foregå via email, og hele konkurrence skal køres i en App på ens Facebook side. 

Man må godt gøre sådan at man skal synes godt om ens side for at kunne få lov til at deltage i konkurrencen. 

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene kom mig i forkøbet:)

Casper Blom har et fint og kort indlæg der pensler reglerne ud.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:
Man må godt gøre sådan at man skal synes godt om ens side for at kunne få lov til at deltage i konkurrencen. 

Det er præcis det jeg mener hun skal gøre, og så skrive del gerne nederst i teksten :)

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du opfordrer nogle til at dele/videresende noget, samtidig med at du stiller en form for økonomisk vinding i sigte (konkurrence) så overtræder du spamlovgivningen, hvilket nemt kan blive meget dyrt. Jeg ved at mange gør det på Facebook, men det ændrer ikke på hvordan loven er.
Man risikerer samtidigt også at Facebook lukker ens side - og det er surt at skulle starte forfra med en ny. 

jeg siger ikke at der sker noget, eller at hun ikke skal gøre det - jeg siger bare at hun skal vide det, så hun kan tage stilling til det på det rette grundlag :) 

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)