Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP: Min side er forsvundet....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

HJÆLP: min side, spare-grisen.dk forsvinder! Det er sket 2 gange idag, at den er forsvundet. Den kommer og går. Lige nu er den oppe, men for kort tid siden, så den sådan ud, men eksisterede dog stadig på FTP. Gik jeg ind på de enkelte sider, var der en meddelelse, som sagde noget om ingen kontakt til port 81. Er der nogen , der ved om det er webhotellet (som melder ingen fejl) eller om det er noget værre. ar tidligere haft malware og er derfor lidt nervøs...

Håber der er nogen, der er lidt klogere end mig...

Mvh. Astrid M

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart virker den fint her - hvis andre har problemer skal du have fat i din webhotel udbyder - hvem er det?

Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Bamsekram.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Astrid

Det kunne også være et browserproblem. Hvis det sker igen, så prøv at rydde cache og cookies.

Mvh.

Martin

Bamsekram er Danmarks blødeste webshop. Køb dine bamser og fødselsdagstog online. Steiff, Teddy-Hermann og GUND.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin77:

Hej Astrid

Det kunne også være et browserproblem. Hvis det sker igen, så prøv at rydde cache og cookies.

Mvh.

Martin

No site configured at this address betyder at det er serveren der er noget galt med så vidt jeg husker. Test med en anden browser - og bruger du firefox: http://support.mozilla.org/da/questions/941630

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for svaret.

Det er rigtigt den virker nu, den er nede i 10 minutter ad gangen, ca. Det er samme browser, jeg bruger hele tiden (firefox). Webhotellet siger, de ikke har nogle problemer - det samme siger, der es dritsstatus.

KH. Astrid M

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en fejlmeddelelse på undersiderne, der indeholdt noget med port 81. Nu fik jeg desværre ikke kopieret meddelelsen, men jeg synes, det måtte være serverproblemer. Men, hvad ved jeg?

Mvh. Astrid M

Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Bamsekram.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Ja, fejlmeddelelsen lyder som om det kunne være et serverproblem, men jeg har tidligere set, at det faktisk er et browserproblem. Astrid bruger Firefox (se skærmbilledet) og den løsning du linker til, anbefaler netop at man rydder browsercachen, hvis man benytter Firefox :)

Mvh.

Martin

Bamsekram er Danmarks blødeste webshop. Køb dine bamser og fødselsdagstog online. Steiff, Teddy-Hermann og GUND.

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det prøver jeg, men jeg synes jo, problemet burde være der hele tiden, når jeg bruger Firefox hele tiden. Andre sider har ikke givet samme problem...

Mvh. Astrid M

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre, det igen er malware - se dette billede:

Det samme skete sidst (de underlige søgninger på hele uRL'en)

'

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)