Andreas Lolk anbefaler i sin bog at en nybegynder bør overveje at bruge standard visningsmetode den første måned af en kampagne, men uden at forklare hvorfor.. Er der nogen der har en holdning til det eller kan gennemskue hvorfor en nybegynder bør bruge standard visningen i en kampagnes første måned?? På forhånd tak.. Vh. Allan... |
Google giver to metoder til at vise dine reklamer på: Standard og Accelereret
Forskellen på de to er at den første prøver at vise din reklamer spredt ud over dit budget, og den anden forsøger at vise dine reklamer så ofte som muligt, uden at tage hensyn til dit budget.
Min erfaring er at standard visning er bedst til annoncører med begrænsede budgetter, og accelereret er bedst til annoncører med ubegrænsede budgetter.
Dog skal det bemærkes at du måske har adwords kampagner du ønsker skal vise reklamer hele tiden og så meget som muligt, fx brand relaterede kampagner eller dine bedst sælgende kampanger.
Jeg tror Lolk mener det er den sikreste løsning at køre med standard den første måneds tid ,og derefter revidere om man mener en kampagner har potentiale for at køre med accelereret, alt efter hvordan den performer med hensyn til ROI, CVR og alt det der....
Håber det hjælper!