Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online slutsedler med digital underskrift NemID. - www.sikkerbilhandel.dk - Feedback

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Sikker handel ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

www.sikkerbilhandel.dk 

Se videoforklaring her: https://www.facebook.com/photo.php?v=161453714049266&set=vb.108218976018286&type=2&theater

Vores Løsning: 

Via Sikker Bilhandel kan du nemt og sikkert handle brugte biler. Med vores løsning kan man i forlængelse af en bil-annonce oprette en online slutseddel, som herefter underskrives digitalt af sælger og køber af bilen. Den digitale underskrift foretages med NemID, som du sikkert kender fra din netbank.

Læs mere:

http://www.sikkerbilhandel.dk/konceptet.html 

Med venlig hilsen

Jacob Højgaard Ohlsson

Partner

Phone:  +45 42920000

Stie www.sikkerbilhandel.dk 

Mail: Jho@sikkerhandel.net

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide.

Jeg synes designet er flot og og roligt, så har kun et par enkelte forslag efter at have brugt lidt tid på at kigge rundt og se videoen.

De to info sider "Vores løsning" og "Gode råd" er alt for tekst-tunge. Man bliver helt træt når man ser dem.
Ind med illustrationer, samt en meget skarpere tekst (færre ord).

Videoen... Synes det virker godt med websitet i baggrunden... men de der håndfagter virker alt for indstuderede og til sidst hørte jeg slet ikke efter, fordi jeg fokuserede på det. Det er lidt komisk.

Men igen overordnet, super godt :-)

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Sikker handel ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Jesper. 

Fed og konstruktivt feedback. 

Selve teksten under Vores løsning og Gode råd kunne vi godt optimere så det ikke bliver alt for tungt. 

Vi har dog også fokus på at få beskrevet alt 100 % og google kan godt lide tekst (Siger min partner) 

Og ja jeg står og håndfægter lidt for meget under den video på forsiden :D - Det er et godt kendetegn. Du er ikke den eneste der har sagt det ! 

Vil tage det til mig og prøve at optimere !! 

Tak igen for din feedback 

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Sikker handel ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)