Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

weship - din kritik er guld værd (pick and pack lagerhotel)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino(er),

Hvis du har to minutter, så vil jeg meget gerne modtage lidt ris og ros på vores pick and pack lagerhotel - Weship.dk

Tidligere var lagerhotellet en del af vores firma Webstock, men da lagerhotellet efterhånden har opnået en vis volumen, har vi valgt at gøre det til et selvstændigt firma.

Via mange års erfaring med drift af webshops, kender vi alt til, at fragt og lagerhårndtering er nogle tunge poster på budgettet, ligesom det er en stor tidsrøver at administrere. 

Vores målsætning er derfor klokkeklar; "at gøre det lettere og billigere, at for stor som små webshops ejere at drive deres forretning".

En ting jeg gerne vil fremhæve er, at vi modsat 99% af de sædvanlige danske lagerhoteller, er WeShip ikke kun for kunder med stor ordrevolumen. Det skyldes, at der er ikke noget der varmer vores hjerter mere end unge iværksættere. Det er sædvanligvis svært for unge iværksættere, og iværksættere generelt, at opnå gode fragtaftaler, ligesom det kan være en udfordring at stille sig tilrådighed for daglige pakkeudsendelse. Vi forsøger at gøre vores, for at få flere unge iværksættere igang. Derfor får de tilbudt samme priser, som de mere etablerede webshop-kunder. 

- det var en kort baggrundshistorie om firmaet - håber du vil bruge to minutter til at se vores produkt - Weship.dk - og smide et par kommentarer herinde efterfølgende. Det må meget gerne være omkring alt fra sidens opbygning, til design, priser etc. 

På forhånd tusinde tak!

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jamen her er lige lidt hurtigt:

Fin hjemmeside. Hvis jeg var jer, ville jeg tilføje nogle billeder til de tre tekster der er vedrørende shop-integration, varemodtagelse og ordreafsendelse. Bare nogle simple grafikker, for at gøre siden mere levende.

Jeg ville også få taget nogle fine billeder af Mads og Lasse. Det vil få det til at se mere professionelt ud.

I den mørke footer nederst, ville jeg tilføje nogle service-links (dem du har i toppen - altså forsiden, om, priser, m.v. - godt nok har I en fixed header, men alligevel). Og så samtidig tilføje kontaktinfo, CVR og alt det andet. Jeg forventer at se et CVR i footer.

Priserne! De er godt nok meget, meget konkurrencedygtige - og meget interessante! Der står på siden at de 55 kr er inkl. pluk, pak, håndtering og fragt? Det var billigt. Inkl. moms?

Hvad ligger prisen på, hvis der vælges PostDanmark fremfor GLS? Det er ikke alle kunder der gider hente deres pakker på nærmeste GLS Pakkeshop, men foretrækker dør-til-dør levering.

Og så lige en skrivefejl - "abonnement" ikke "abonnoment".

Kasper.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart set det da nydeligt ud - og jeg er ikke i tvivl om, at i kan få succes med konceptet. Jeres typografi i overskrifterne ser ikke ud til direkte at understøtte Æ,Ø,Å derfor ser det underligt ud på min skræm og sikkert også på andres.

I har rigtig mange småfejl i jeres tekster - det er lidt irriterende, for det trækker ned på det samlede indtryk.

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Mange tak for dine meget gode kommentarer. Jeg har forsøgt at rette de fleste til (mangler lige korrekturlæsningen - men det kommer i aften). Derudover er billederne ikke optimale, men nu er der da noget. 

Du må meget gerne melde retur, om du synes tingene er lavet, som du synes de burde. 

Vedr. priserne så er alle priser excl. moms - da det er b2b handel. Men det noterer jeg også lige på siden. 

Priserne med Post Danmark er ikke helt på plads endnu - men de kommer på i løbet af et par uger! 

igen - mange tak for din tid! 

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for kommentarerne jeg får set på fonts og løber siden igennem for stave/slåfejl!

Mange, mange tak! 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

To ting:

- Topbilledet er dårligt skåret ud, og jeres animation på siden, når man scroller ned, er lidt sløv. 

- "Tilmed dig gratis" der bør nok stå "Tilmeld"

Ellers ser det lækkert ud.

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentarerne!

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Juhl:
Hej Martin

Kasper Wink

Lasse Juhl:
Du må meget gerne melde retur, om du synes tingene er lavet, som du synes de burde. 

Umiddelbart ser det rigtig fint ud, iht. det jeg skrev om - fine billeder der er kommet på siden (både af jer, og ikonerne). Det giver mere liv på siden, og det hele fremstår mere professionelt.

Lasse Juhl:

Vedr. priserne så er alle priser excl. moms - da det er b2b handel. Men det noterer jeg også lige på siden. 

Priserne med Post Danmark er ikke helt på plads endnu - men de kommer på i løbet af et par uger! 

Ja jeg tænkte det godt (desværre) - ellers havde det jo været et decideret røverkøb!! Det er dog stadig meget attraktive priser, og jeg regner stærkt med at tage kontakt til jer, når der kommer mere volumen i mine butikker ;)

Jeg venter spændt på priser med PostDK.

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Igen, tak! 

Hvilken webshop driver du? 

P.s. der er ingen krav til volumen hos WeShip (:

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg driver Bambusbiksen.dk som, ja, er en nichebutik med fokus på produkter af bambus.

Jeg udvider stille og roligt varesortimentet, så jeg kan tilbyde flere forskellige typer af produkter - alle af bambus.

Desuden har jeg NyeCykellygter.dk, der p.t. er en "one-product" webshop. Sidste lygtesæson fik jeg udsolgt, og til den kommende sæson har jeg bestilt flere sæt hjem, og håber selvfølgelig på samme resultat :) Denne skal dog lige nå at få et nyt design og en masse nyt indhold inden sæsonen for alvor går i gang.

Og så er jeg på vej med en ny, one-product webshop - hvor jeg "bare" venter på produkterne kommer hjem fra Sydafrika, så jeg kan begynde at markedsføre produktet. Det er BambooRevolution.dk - bambusure med læderrem.

Og så til 10.000-kroners-spørgsmålet - ville jeg skulle betale 3x 299 kr. pr. måned for at anvende jer, eller anses jeg som "en kunde", da alle webshops er underlagt samme CVR? ;)

Kasper.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)