Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

interview med verdens bedste gamer - det vil jeg se!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino-venner!

- Jeg har en udfordring. Jeg vil se denne udsendelse http://www.thecpl.com/league/?s=news&p=newsitem_945
 
Jeg kan ikke se CBS, og har ikke tænkt at investerer i noget der kan gøre det, for dette ene programsskyld. Jeg ved at "60 minutes" bliver sendt på tv3 (tror jeg nok) med noget forsinkelse. Jeg kan sku ikke vente...
 
Er det nogen der har et hint til, hvordan jeg kommer til at se dette "not 2 miss" interview med Johnathan "Fatal1ty" Wendel. en sand mester inden for FPS-genren.
 
Help. please... !
 
NB. - en dvd-skive med interviewet udløser et par flakser god vin... - eller 4 gode cigarer fra phillipinerne
 
 
 
 
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg har godt hørt lidt om det program, det skull gerne komme i "60 minutes" som du selv nævner, husk forresten at det er TV2 som det i DK.
 
Har søgt lidt på nettet og kunne ikke lige programmet til dig, men ellers kan jeg da anbefale hans hjemmeside: http://www.fatal1ty.com/media/ god fornøjelse!
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/19/2006 12:20:10 PM Forfatter: Sebastian
Hej jeg har godt hørt lidt om det program, det skull gerne komme i ''60 minutes'' som du selv nævner, husk forresten at det er TV2 som det i DK.
Har søgt lidt på nettet og kunne ikke lige programmet til dig, men ellers kan jeg da anbefale hans hjemmeside: http://www.fatal1ty.com/media/ god fornøjelse!

 
He-he. Tro mig.. jeg har brugt meget tid på dette site http://www.fatal1ty.com/media/
 
 
- Det er bekræftet at 60 minutes sender interviewt d. 22. Det er rykket fra december måned. Hvad spiller du selv?
 
 
 
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det gør jeg:-) er meget interesesret i spil mediet og ejer både Gamecube, Xbox, Nintendo DS, en kompetent PC, plus diverse ældre konsoller.
 
Kan næsten forstå at du også gør? Du spiller måske meget counter osv.?
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/19/2006 1:15:06 PM Forfatter: Sebastian
Ja det gør jeg:-) er meget interesesret i spil mediet og ejer både Gamecube, Xbox, Nintendo DS, en kompetent PC, plus diverse ældre konsoller.
 
PC og X-box. Spiller meget sammen med en kammerat, som er anmelder (free games )
Jeg skal ud og ha´ X-box 360, men tror først jeg vil investerer i en ny Game-PC. 
 
Kan næsten forstå at du også gør? Du spiller måske meget counter osv.?

Jeg er til mest til FPS og har brugt en del timer på Counter-strike.
 
mine farvoritter er : Quake (serien) , Splinter Cell (x-box), Red faction (X-box) , Battlefield 2 (360) 
Topspin (x-box, total fedt på live) , Baldurs Gate- dark alliance + 2, Need for speed for speed-moust wanted (x-box)
 
Min farvorit over alle er = Halo 1 og 2. Det er guf.
 
Jeg spiller ikke World of warcraft, da jeg synes det tager for lang tid. Ellers er jeg da også til RPG.
 
hvad med dig?
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Har en blandet smag, har spillet meget CS især for et par år siden. Så har stadig en stor kærlighed for det spil og spil i samme stil: Far Cry, halo og Half Life 2 er nogle af de bedste de sidste par år.  Men lige nu spiller jeg næsten ikke andet end Warcraft 3 TFT, det har lidt år på dagen, men det spil kan jeg bare ikke blive træt af, det er fantastisk! Elsker generalt bare spil fra Blizzard og Nintendo. Har spillet meget Diablo 2 og World of Warcraft har jeg også spillet rigtig meget (er dog stoppet, da jeg brugte alt for meget tid på det).
 
All time favorite spil er dog Zelda the Wind Waker! Det spil går bare op i en højere enhed!
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/19/2006 1:50:59 PM Forfatter: Sebastian
Har en blandet smag, har spillet meget CS især for et par år siden. Så har stadig en stor kærlighed for det spil og spil i samme stil: Far Cry, halo og Half Life 2 er nogle af de bedste de sidste par år.  Men lige nu spiller jeg næsten ikke andet end Warcraft 3 TFT, det har lidt år på dagen, men det spil kan jeg bare ikke blive træt af, det er fantastisk! Elsker generalt bare spil fra Blizzard og Nintendo. Har spillet meget Diablo 2 og World of Warcraft har jeg også spillet rigtig meget (er dog stoppet, da jeg brugte alt for meget tid på det).
All time favorite spil er dog Zelda the Wind Waker! Det spil går bare op i en højere enhed!

 
Jeg skal ud og købe Half life 2 i x-box i næste uge. Det ar fået gode anmeldelser til boxen. mærkeligt at det ikke er produceret til 360, men det kommer nok.
 
Har ikke selv spillet Zelda the Wind Waker, men det ser ud til at være et sjovt platformspil.
 
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan varmt anbefale Zelda, Gamecuben er heller ikke så dyr, eller kan du vente til Nintendo Rev kommer og spille det på den. Plus det nye Zelda spil som er på vej.
 
Ja Half life er også mega godt, har dog kun spillet til PC, er ikke så god til action spil til konsol. Kun spil som Resident Evil 4 f.eks. hvor det er noget nemmere at ramme. Ellers fortrækker jeg altså mus og tastatur:-)
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/19/2006 2:13:52 PM Forfatter: Sebastian
Kan varmt anbefale Zelda, Gamecuben er heller ikke så dyr, eller kan du vente til Nintendo Rev kommer og spille det på den. Plus det nye Zelda spil som er på vej.
Ja Half life er også mega godt, har dog kun spillet til PC, er ikke så god til action spil til konsol. Kun spil som Resident Evil 4 f.eks. hvor det er noget nemmere at ramme. Ellers fortrækker jeg altså mus og tastatur:-)

 
Ja, klart mus og tastetur, når det gælder FPS, men jeg skal lige prøve det til boxen. . Det er svært at finde en bedre styring end icemat til PC. Cool....
 
RE4 er også fedt. Har kun spillet det enkelte gange. Blev kåret som åretsspil på www.gamereactor.dk
 
Jeg har overvejet Nintendo Rev , men  har bare en forkærlighed til x-box Jeg vil há 360 , før Nintendo Rev. Hvad  tror du prisenn på Nintendo Rev til at ligge på?
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
De snakker om at Nintendo Rev kommer til at koste omkring 1500 kr. men det er nok noget vi får bekrætet ved E3 senere på året. Skal helt klart have den, selvom Xbox 360 også er meget fristende. Især de spil som er på vej fra Bungie og Bioware!
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)