Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Usynlige AdWords

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa:)

Hvorfor kan jeg ikke se mine AdWords annoncer, når jeg søger på et keyword/keywordsætning?

Jeg har alle endelser med som e, en, er - jeg har sammenhængende ord og adskilte ord..  Det sjove er, at det ser ud som om, at der bliver registreret visninger inde på AdWords kontoen, de dukker bare ikke op når jeg søger på de forskellige keywords??

Hvad sker der?

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke bare overset den, fordi den står øverst i det blå felt?

 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette.

Er du sikker på, at du har en høj nok klikpris? Hvis ikke, så vil den som bekendt ikke blive vist på de første pladser.

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Olesen:

Du har ikke bare overset den, fordi den står øverst i det blå felt?

 



Du mener når den står som nr. 1.!? Det gjorde den ikke, hverken øverst eller i højre side..

 

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kragh:

Hej Annette.

Er du sikker på, at du har en høj nok klikpris? Hvis ikke, så vil den som bekendt ikke blive vist på de første pladser.

Jeg har sat en pris på 2$, det burde være nok - det er heller ikke et must at den skal ligge som nr. 1... men annoncen lå slet ikke blandt annoncerne!?

 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Kan det være at dit daglige budget var opnået da du søgte på ordene så annoncerne ikke blev vist mere den dag?

mvh Marlene

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Annoncerne bliver ikke vist hver gang man skriver et af sine søgeord. Det bliver afpasset til alt efter hvor stort dit månedlige budget er. På den måde bliver der vist annoncer hele måneden og ikke bare i det første stykke tid indtil det afsatte beløb er brugt op

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mbs

Det afhænger af om man har opsat sin kampagne til at vise annoncer jævnt fordelt på døgnet eller så hurtigt som muligt indtil det daglige budget er brugt op. Hvis man har valgt det sidste så stopper Google visningerne når budgettet er nået.

mvh Marlene

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Hus at du kan vælge hvilken placering dine annoncevisninger skal vises på. Når du er i din adwords konto, går du ind på KAMPAGNE > ANNONCEGRUPPE > Faneblad SØGEORD > klik søgeordsinstillinger...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du husker at skrive søgeordene i hver sin linie, og ikke i den samme linie?

Eks. a:
teltudlejning
stole
borde
service

Eks. b:

teltudlejning stole borde service

Jeg har ikke prøvet Google Adwords i et stykke tid nu, så jeg ved ikke om det er lavet ændringer, men ovenstående har før været en udfordring for flere jeg kender.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)