Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Usynlige AdWords

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen:)

Tak for alle svarene Yes

Har haft lidt travlt, håber i bærer over med mit sene svar.. Embarrassed

Alle de ting der her bliver nævnt, har jeg haft "styr på" - Det er heller ikke et problem mere, jeg ved ikke hvad der var gået galt, måske var det et eller andet kortvarigt teknisk "problem"!?

 

 

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anette

Jeg hedder Thomas Nielsen og har arbejdet som Key Account Manager for en af DK´s største udbydere af PPC ( Pay Per Click ) kampagner på søgemaskinerne Google, Msn, Live, Jubii, Facebook m.m.

Du siger du byder 2 dollars hvilket efter min mening virker lidt voldsomt.

Tit og ofte kan bedre placeringer og effekt opnåes ved at udarbejde specifikke kampagner og evt. lave en geografisk begrænsning såfremt man udelukkende er interesseret i kunder fra lokalområdet.

Hvis du kunne være interesseret i at lade mig prøve at kigge på dem er du mere end velkommen til at kontakte mig på mailen salg@kontor-moebler.dk, det jeg er interesseret i at høre mere om i første omgang er hvilke søgeord der kunne være interessant for dig og hvad din gennemsnitlige CPC ( Cost Per Click ) er på, jeg vil sige i 90% af tilfældende kan jeg som minimum levere samme placeringer til billigere penge og en bedre konvereteringsfrekvens da mere specifikke kampagnetekster vil være lig med mere specifikke besøgende.

Mvh

Thomas Nielsen

Kontorstole

Find de bedste kontorstole her.

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det har jeg skam gjort:)

Jeg afslutter denne tråd, da jeg har fået styr på det.. Tak for hjælpen:)

 

Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du skal ikke regne med at komme oeverst KUN fordi du saetter din click pris op. Det har lige saa meget med relevans at goere. Er din side ikke relevant for soegningen saa er det lige meget hvaar hoej en pris du har sat. Og det kunne jo vaere der er sider der er mere relevante en din. Det en jungle.

Mangler du noget fra London ???

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har højst sansynligt ikke været vist på den enkelte side du har været på, men det har set sådan ud hvis den har talt op fordi der er en anden i verden der har søgt på det samme men set den på den enkelte side de har været på.

Mht. estimeret plads, passer det heller ikke altid, da vi har flere annoncer, og de bliver heller ikke altid vist på den plads google estimmere det til, men måske først på en plads på side 2.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)