Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åh, kunne også bruge en gang kritik!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer herinde.

Jeg er ny her på siden og har virkelig brug for nogle gode råd og meget gerne en hård konstruktiv kritik af min web-shop.

Jeg har lavet den i Dan Domain da jeg egentlig ikke har et klap forstand på opbyggelser af webshops.

Jeg har som I kan se ikke så mange varer endnu, hvilket højst sandsynligt er hovedårsagen til at der ingen ordre indløber.

Jeg ville være superglad, hvis I ville kigge ind og sige jeres ærlige mening.

Mit problem er at jeg trods adskillige reklameinvesteringer og indmeldelser i alverden shoppingguider mvv., nærmest ingen besøgende har og kun meget få ordre. Butikken har være en stor investering så jeg giver ikke sådan op.

Hvad er mon i virkelighden den allermest effektive måde at markedsfører sin butik på og hvad kan der være galt med min??

Glæder mig meget til at høre dommenBig Smile

www.maelkechokolade.dk

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia og velkommen til dette fantastiske iværksætterforum - Amino.

Jeg er ikke ekspert, men jeg har googlet din shop. På søgeord som "børnetøj" og "babytøj" findes du ikke på de første 5 sider. Det ser heller ikke ud til, at du benytter AdWords. Som jeg vurderer det, har du brug for at få søgemaskineoptimeret (SEO'et) din shop og så skal du i gang med at bruge AdWords. Så har du en chance for at blive set på Google.

En anden ting er, at dine kunder kun kan betale med Dankort. Det får mange til at falde fra. Så du skal overveje, om ikke også du skal have udenlandske kredit kort.

Endelig kan jeg anbefale Martin Thorborgs http://e-pusher.dk. Den findes i en gratis light version og en fuld version. Den er faktisk et MUST. 

Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Henrik, er nu i fuld gang med e-pusher, bare light versionen, men jeg bliver nok nød til at købe den fulde version.

Er der mon ikke nogle der gider kommenterer shoppen?, Er den mon så amatøragtig, at I ikke gider bruge tid på at skrive bare en lille smuleWink

Håber virkelig at få lidt feedback, I virker så super kompetente herinde, det ville jeg jo gerne nyde lidt godt af.

Mange hilsner

Sofia

www.maelkechokolade.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofia:
Håber virkelig at få lidt feedback, I virker så super kompetente herinde, det ville jeg jo gerne nyde lidt godt af.


Nu hvor du sådan roser os bliver jeg næsten nød til at give dig lidt kritik. 

Først og fremmest - da jeg læste dit indlæg og så domænet tænkte jeg - CHOKOLADE - men blev slemt skuffet da det "bare" var børnetøj det kan jeg jo ikke bruge til så meget ;) Så spørgsmålet er om dit domæne måske udstråler noget forkert hvilket gør at du ikke får potentielle kunder ind i biksen.

Babyen i toppen ser ondskabsfuld ud i mine øjne, men det er måske bare mig der ikke er vant til babyer - det tør ikke udelukkes Wink

Jeg er vild med baggrunden af shoppen, man får en dejlig fornemmelse når man kommer ind, dejlig varme behagelige farver, jeg synes dog forsiden er bygget dårigt op, i toppen står der noget tekst med pink der ikke rigtig kan læses med mindre man anstrenger sig, og så synes jeg det er super iriterende at scrollbaren er inde i shoppen og ikke yderst i browseren.  Det er ligeledes noget skidt i forhold til søgemaskinerne da siden kører med frames.

Det er tydeligt at se du har forsøgt at lave nogle fine tiltag såsom tvillingrabat og sådan, men det fungerer ikke rigtig da man virkelig skal bruge tid påat sætte sig ind i hvordan man skal bestille og sådan. 

Men alt i alt er du rigtig godt på vej, og det er en dejlig shop at komme ind i.

Om produkterne og priserne er i orden vil jeg ikke udtale mig om :)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofia:

Mit problem er at jeg trods adskillige reklameinvesteringer og indmeldelser i alverden shoppingguider mvv., nærmest ingen besøgende har og kun meget få ordre. Butikken har være en stor investering så jeg giver ikke sådan op.

Hvad er mon i virkelighden den allermest effektive måde at markedsfører sin butik på og hvad kan der være galt med min??

Tja, jeg forholdt mig konkret til dit spørgsmål med svar som SEO og AdWords. Martin har nu meget kompetent kommenteret det øvrige, så umiddelbart kan jeg ikke tillægge mere.

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt kommentarer:

Når jeg vælger en vare, så kan jeg ikke se købsknappen på min skærm. Jeg skal scrolle for at finde den og det duer ikke.

Jeg kan ikke se om varen er på lager, det gør mig usikker på hvornår jeg får min pakke.

Fjern "Slet alt" knappen, kommer du til at trykke på den, så skrider man med det samme.

Få det der "Hent kundeprofil" ned i hjørnet. Fokuser på de nye kunder.

Fjerne alt det der De, Dem og Deres, du er Du's med dine kunder.

Ret de mange sproglige fejl.

Hvad skal du med tlf. nummer?

Hvad skal du med Password? Du fortæller det ikke og det kan virke som om jeg skal have et for at handle med dig..

Man kan handle med "bankoverførsel" og "kreditkort". Dankort er ikke et kreditkort, så ret det til "Betalingskort".

Den side hvor du taster dankort ind, den er meget bar og kold. Du skal have dit logo ind, du skal vise de kort du tager osv.

Ellers et fint site. Retter du de ting jeg har skrevet, så vil jeg tro at du kan fordoble din konverteringsrate...

Dbh Martin


Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia

Jeg er nybagt far, og kunne egentlig godt tænke mig at have købt noget på din hjemmeside. Problemet er bare at jeg er gift med en utrolig økonomi bevist revisor. Hun har talent for tilbudsjagt, og junior har allerede en garderobe på størrelse med sin mor. Altsammen købt til små penge på tilbud.

Jeg lagde mærke til at du reklamerede med nogle specielle mærker. Jeg har desværre ikke så meget forstand på børne mærke tøj, men det kan nemt være at det er pengene værd. Jeg kunne bare ikke lige finde noget (Heller ikke under 25 procent linket) som var i en pris klasse der lige gjorde at jeg fik lyst til at handle.

Jeg ved ikke helt om det ville ødelægge konceptet af din butik (Igen har ikke forstand på mærker), men var der måske mulighed for at du kunne skaffe nogle varer som var i den lidt billigere ende, så tror jeg det ville hjælpe. Jeg var forleden inde på en anden aminos side www.swhandel.dk. Han har et par link kaldet 10, 20, 30 (og opefter) kroners marked. Det kan godt være at det er en mande ting, men jeg falder for den hver gang. Jeg skal lige se om der er noget spændende. Og hvis ikke jeg finder andet på siden, så kan det altid være godt for en spontan handel.

Anyway, nu var du så heldig at Thorborg selv lige kiggede forbi din side og evaluerede den. Men ellers vil jeg også lige slå et slag for e-pusher.

Jeg kan godt li at se din bemærkning "Jeg giver ikke sådan op". Det kendetegner en rigtig iværksætter.

Held og lykke med det.

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige på forsiden af din shop igen. Du skriver "...sender altid gratis gaver med din ordre". Det fik mig til at tænke, er du desperat? Den overraskelse, det kunne have været, at modtage en lille gave med min bestilling - og ha' fået mig til at tænke wauw - er væk. Og hvad nu, hvis du glemmer at lægge en gave i en dag, så får du den modsatte effekt, nemlig en sur kunde. Og en "autist" som mig, har lagt mærke til, at du skriver "gaver", så jeg forventer mere end én gave Wink

En anden ting er linket "Besøg MorsBaby". Det er en direkte invitation til at forlade din butik. Og på MorsBaby fanst jeg lynhurtigt en shoppingguide til andre butikker, som jeg lige ville checke ud.

Det var så lige hvad jeg kunne tilføje.

Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle .

Tusind tusind tak for alle de gode råd, som jeg helt klart vil følge, det var lige hvad jeg manglede...

Dog lige et sikkert dumt spørgsmål;

En af jer skrev følgende:

"Scrollbaren er inde i shoppen og ikke yderst i browseren.  Det er ligeledes noget skidt i forhold til søgemaskinerne da siden kører med frames".

Øh, det må  vist lige forklares nærmere for en amatør som mig!!,

Igen tak og ha en god dag

Sofia

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofia:
Øh, det må  vist lige forklares nærmere for en amatør som mig!!,


Hvis du kigger her på amino så ser du scrollbaren yderst til højre, hvorimod din ligger inde midt i designet.Jeg kender ikke dit shopsystem men jeg er ret sikker på at de har en anden udgave som ikke bygger på frames, hvor nemt det er at skifte mellem de 2 aner jeg ikke.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)