Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åh, kunne også bruge en gang kritik!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Nååå sådan!!, jeg har lavet mit shopsystem om i Dan Domain så det er rent faktisk  no-frames jeg kører med, mener du så stadig at jeg skal flytte scrollbaren ud til højre, hvilket forskel vil det gøre?

Sofia

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofia - hvad er det, du vil opnå ved at skrive "Gratis gave vedlagt alle ordrer fra Mælkechokolade" ?

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofia:

Mit problem er at jeg trods adskillige reklameinvesteringer og indmeldelser i alverden shoppingguider mvv., nærmest ingen besøgende har og kun meget få ordre. Butikken har være en stor investering så jeg giver ikke sådan op.

 Hej Sofia

 Nu har du fået flere svar vedr. konvertering - bl.a. grundige råd fra Martin.

Men de hjælper ikke ret meget, hvis du ikke får mere trafik. Og der mangler grundlæggende søgemaskineoptimering af din hjemmeside. Dine siders titler er ikke optimerede. En titel som "Babydreng" kunne blive meget bedre, da ingen potentielle kunder ville søge på ordet. Titlerne er jo din reklame på Google, så den burde f.eks. hedde "Smart tøj til babyer - sparkedragt til babydrenge".
Du mangler sandsynligvis også indgående links til din side.
Grundig søgemaskineoptimering sparer annoncekroner i det lange løb. Men hvis du ikke ligger blandt de første 1-3 sider på Google, er der kun Adwords og anden annoncering der kan skaffe trafik.
Læs eventuelt vores e-bog: Søgemaskineoptimering af din egen hjemmeside. Du har 14 dages returret.

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes navnet er misvisende - jeg forstår ikke helt koblingen mellem mælkechokolade og børnetøjet. Også bruger du æ i firmanavnet, det kan altid skabe tvivl om domænenavn og er heller ikke super godt.

Jeg synes farvevalg med brun og lyserød er tvivlsomt, jeg synes ihvertfald ikke om det. (måske er det bare mig).

Eller så tror jeg alle andre har fanget det meste :)

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bare en almindelig forbruger på nettet - endnu.... Henter inspiration til min egen kommende business, men vil gerne hjælpe andre, hvis det er brugbart. Jeg har følgende kommentarer:

Navnet "Mælkechokolade" er misvisende - jeg ville aldrig sammenkæde det med børnetøj - kan/bør det måske ændres?

Kender jeg ikke dit navn (Maelkechokolade.dk), og det gør jeg jo ikke, hvis ikke lige jeg havde været på Amino.dk, så ville jeg blive nødt til at finde dig i cyberspace. Jeg bruger Google, og dér ligger du for langt bagud til at jeg ender med at købe noget på dit site. Der er utrolig mange børnetøjsbutikker på nettet, så du må sørge for, at jeg ser dig allerede på de første 2-3 Google sider - helst den første selvfølgelig...puha, kan nok blive dyrt, men måske en investering værd.

Nu hvor jeg er på den, kunne jeg som mor godt finde på at købe noget fra den. Især pga. rabatter, gratis gaver, fragtfri osv. Jeg kan egentlig godt lide de varme, bløde farver på siden. MEN hvorfor køber jeg så ikke noget? Fordi du ville tabe mig allerede på første side. Jeg synes, at det er en alt for rodet forside:

- for lang - jeg skal "klik-scrolle" 7 gange, før jeg når bunden. Og for mig er det ikke interessant at se store billeder fra dine leverandører. Går jeg efter mærker, ved jeg godt, hvad de repræsenterer. Kender jeg ikke mærkerne, så ville et mindre repræsentativt billede af mærket's tøj være nok for mig. Gem evt. alle de billeder til din "Profil/mærker" side.

- for mange billeder af forskellige karaktér, for mange forskellige skrifttyper/størrelser/farver - jeg bliver forvirret...

- du skal ikke bruge een af dine bedste pladser på forsiden på at vise mig noget tøj, som jeg givetvis ikke vil købe, fordi sæsonen er forbi. Hvad skal jeg f.eks. med shorts (som ellers er søde og dejlige), når jeg nu har brug for at købe efterårstøj til regn- og blæsevejr?

- jeg giver en anden kommentator ret i, at "Slet alt" knappen er ærgerlig at komme til at trykke på. Måske skulle den helt væk eller flyttes et andet sted hen. 

- når jeg kigger på et produkt, skal jeg måske scrolle igen, for at få lov til at lægge den i min varekurv.

- jeg kan godt lide din opdeling af tøj i f.eks. baby, pige, drenge. Og jeg kan lide din øverste menu (forside, kurv, bestil osv.). Jeg har dog kun brug for at trykke bestil, hvis jeg har noget i kurven, hvorfor "bestil" måske ville være bedre i forlængelse af selve købsprocessen, og altså ligegyldig i topbaren. Størrelsesguide er perfekt - bare sørg for at den gælder alle de mærker du sælger, eller også del den op i mærker. Min søns mave kan nemlig godt være i en str. 92 nogle gange og andre gange kan han ikke få luft....

Så alt i alt er sitet overskueligt opdelt, MEN man skal scrolle for meget og man bliver let forvirret af de forskellige farver/skriftstr. osv.

Held og lykke med sitet :-)

Mange hilsner

Camilla

  

Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Hvor er det sødt af dig at bruge din tid på sådan en grundig feedback, tusind tak. Jeg har fulgt dine fornuftige råd, eller i hvert fald de fleste. Dog kan jeg ikke rigtig ændre navnet da det jo også er navnet på min tøjkollektion (Mælkechokolade står broderet på alle dragterne), men jeg forstår din pointe.Du må have held og lykke med dit eget projekt, som vi selvfølgelig nok skal give dig feedback på. hvis du skulle få dette behov

Mange hilsner Sofia

Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Jeg tænkte at nogle måske ville vælge at handle i min butik istedet for en anden, - at det måske kunne friste nogle. Mange folk elsker jo alt hvad der er gratis, men nu har jeg slettet det. Dog sender jeg gaverne med alligevel, så mine kunder bliver glædelig overrasket istedet for skuffede fordi de troede gaven var større/dyrere eller hvad ved jeg. Tak for tippet..

Sofia

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia

Lidt hurtig kritik. Ja, ved første blik var jeg lidt forundret over at finde børnetøj under mælkechokolade. Og jeg fandt i et minuts tid dit navn ret forkert.

Men jeg er endt op med at tænke at modsat de andres navne, så glemmer jeg jo ikke dit navn igen. Så giv ikke slip på det sådan lige...måske er du inde på noget. Skal jeg en dag købe hurtigt ind til en barnedåb, sende en gave, eller andet, så er det faktisk meget muligt, at jeg vil huske dig og komme tilbage. Sådan skal der altså et særligt navn og tålmodighed til for at få en kundebase (-;

Shoppen ser flot ud, dejlige farver, dejligt tøj m.v. Huerne er rigtig søde, men jeg bliver i tvivl om, hvorvidt de er lavet af uld...det står der...eller bomuld....det står der også. Indeni? Og så bruger man ikke så meget tid på at kigge videre...når man har travlt. Så måske er det bare mig.

Tvillingerabatten var fin, men der var en eller et par af de andre rabatter jeg fandt lidt mærkelige.

Ja, det var så vidt som jeg kom i dag....på din side. Jeg så ikke noget, der skræmte mig væk, andet end at jeg ikke har råd til babytøj for tiden, da jeg arver det meste. 

Nåh, jo, så sidder jeg tilbage med en fornemmelse af at dit navn stod på tøjet, uden at jeg egentlig ved hvorvidt det var din egen produktion....dit eget mærke eller hvordan. Jeg var sikkert bare ikke hurtig nok og længe nok inde hos dig til at kigge nøjere efter. Men måske kunne det stå endnu tydeligere.

Held og lykke med din dejlige shop.

Kh Karen Heidi Kari, www.lovebuilding.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie, vedr. din scrollbar vil jeg anbefale dig at skifte til shop vers. 5.5 hvilket er ganske gratis.
Denne version bruger ikke frames og kan indexeres (findes af søgemaskiner) meget bedre.
Hvis du skifter til 5.5 skal du desværre igang med en større ændring af din grafik, men det er hele arbejdet værd.

Med hensyn til din shop kan du lave mange tiltag/ændringer for at holde på kunderne, men i første omgang skal du selvfølgelig have kunder i butikken. Hvis ikke du allerede har 'who is online' modulet vil jeg anbefale dig at købe det da det giver et vist overblik over dine besøgende og ikke mindst om googles robotter besøger din shop.

Ellers vil jeg anbefale dig at følge de råd du fik af Martin da det er helt grundliggende fejl, der skal ændres.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Jeg kører faktisk med shop vers. 5.5 no-frames, hvordan kan det mon være at mange af jer siger at min shop er med rammer, øh... det forstår jeg ikke...

Mondulet du snakker om har jeg også, det er helt uundværligt.

Jeg er ved at ændre de ting Martin beskrev,,

Tusind tak også til dig.

Sofia

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)