Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnetøj søges!!!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før forsøgt mig herinde, men uden det store held, så nu prøver jeg igen Smile Jeg har en lille børnetøjsforretning i en lille by, hvor der ikke er meget andet end mig. Men stadig, børnehave, skole, masser af børnefamilier.... Jeg har arbejde ved siden af, ellers kunne dette slet ikke lade sig gøre. Jeg har derfor kun åben 4 eftermiddage i ugen. Men jeg elsker denne lille bid af at være selvstændigSmile Noget har jeg nok bare gjort forkert Sad Jeg ville så gerne sælge kvalitet og noget man ikke kunne få alle steder. Det duer bare ikke sådan et sted som her - desværre! Jeg forsøger nu at sælge mit lækre børnetøj til tæt på indkøbspris og vil så derefter gerne have det ind i butikken som folk år efter. MEGET BILLIGT BØRNETØJ! Jeg har forsøgt at slå mig på kvaliteten og det er ikke det folk, særlige forældrene prioterer. Var det ikke for alle de skønne bedsteforældre der er søde til at bruge mig og som gerne vil give lidt ekstra, havde jeg ikke kunne holde den kørende i 2 år.

Nu til sagen Smile Jeg søger børnetøj (0-6 år) som jeg kan købe billigt og dermed sælge billigt. Jeg har ikke mulighed for at købe de store mængder hjem og jeg har brug for at vide, hvad det er jeg køber!!! Jeg har bl.a. forsøgt mig med "name it", som jeg meget gerne ville have haft i butikken, men da jeg er "så lille", har det slet ikke deres interesse at sælge til mig - desværreSad Så håber nogen herinde måske har mulighed for at hjælpe mig Star

De bedste hilsner

Malene

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene,

Jeg har muligvis det du skal bruge - bodyer, t-shirts m.m. til baby/barn på 0-3 år, til meget billige penge.

Skriv på michaelmamsen@gmail.com hvis det har vakt din interesse.

Mvh. Michael 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)