Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær at udvikle til iPhone/iPad

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 23
Fra  B-Man Inc. Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Mit navn er Bilal og jeg har lært at lave iPhone apps (fra bunden... virkelig bunden) helt alene ved hjælp af forskellige e-bøger og youtube osv.

Og det har været en kæmpe labyrint at finde rundt i ting jeg forstod eller kunne bruge til noget.

Jeg får spørgsmål fra en masse som gerne vil høre hvordan man kan udvikle til iPhone og om jeg har lyst at hjælpe dem. Men det eneste jeg umiddelbart kan er at sende dem "videre i systemet", på samme måde jeg gjorde da det umiddelbart virker nemmest og mindst tidskrævende.

Men som kom jeg i tanke om at HVIS nok folk er interesseret så vil jeg med glæde holde en slags kursus til folk der er helt grønne på området / eller ved noget om programmering og gerne vil lære iOS, eller folk der ved lidt men gerne vil vide lidt mere :)

Jeg er i den heldige position at:

1- Jeg er blevet rimelig god til det :)

2- Jeg startet selv fra et sted hvor jeg ikke kunne nada. Så jeg har en god idé om hvordan man skal gribe det an, og hvilken metoder man lærer mest ved, og hvad der kan bruges til noget og hvad der ikke kan bruges til noget :)

I andre ord, nem og direkte oplæring i lige præcis det der gør en forskel... without the junk som man alligevel ikke skal bruge til noget :)

Jeg skriver dette indlæg for at høre:

1- hvis og i hvilken omfang, er folk interesseret?

2- Hvor meget folk er villige til at betale for f.eks en uges kursus?

Mvh

Ham der er selv lært ! :)

Er du interesseret i at lære at udvikle til iPhone/iPad?

Er du interesseret i at lære at udvikle til iPhone/iPad?

  • Ja (100%)
  • Nej (0%)
  • Totalt antal stemmer: 2
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)