Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min revisor er for dyr, og jeg vil væk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at jeg skrev til min registrede revisor (jeg hr et Aps) at jeg vile stoppe med ham ved udgangen af dette regnskabsår, så svarede han. ja det kunne jeg godt. Men at jeg (for i år) skulle vælge mellem  typer af revisor erklæring i mit regnskab. "assistance erklæring" eller "review" Da jeg vil spare på disse omk. vil jeg tage den førstnævnte. Er der nogle erfaringer eller gode råd i den forbindelse?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46471
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh - jeg synes det virker som du kender forskellen hvor egentlig revision er dyrest og mest dybdeborende - review billigere og mindre detaljerete og assistance erklæring jo ikke er revision men assistance med korrekt regnskabsopstilling og billigst

Det som måske kan undre er, hvorfor du skal vælge mellem det for dette år? Enten har du revisorpligt fordi det står i vedtægterne og ikke er fravalgt i forbindelse med 2012 regnskabets generalforsamling, og så ville jeg ikke ha troet at en assistance erklæring kunne bruges (men 100% sikker er jeg vel ikke) - eller også har du frit for og ikke revisorpligt, og så kan du jo totalt fravælge alt, også assistance og bare lave det hele selv - hvis du mener du kan det (personligt er jeg glad for assistance med et hurtigt overblik og korrekt årsregnskabsopstilling)

Endeligt kan du jo også tage tilbud fra en anden revisor, hvis ikke du har skriftlig aftale med ham du synes er for dyr.

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)