Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst: 30 øre / ord på onsdag – Tager kampen op mod Halfdan Timm, 24 timers marathon.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt mærke jeg allerede stod op kl. 05.60 i går, men heldigvis er der ikke lang tid tilbage. 

Det går slet ikke så stærkt, som da jeg startede. Jeg har netop rundet 14.500 ord, men desværre lang vej til Halfdans rekord :/ Må se om jeg kan gøre det bedre en anden god gang!

Jeg skriver dog stadig. Om ikke andet har jeg allerede slået 2 personlige rekorder. 

 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter H.:
Kan godt mærke jeg allerede stod op kl. 05.60

Var selvfølgelig kl. 05.30 der skulle stå.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

En ordenlig omgang kaffe, også ellers fokus det sidste stykke tid, så er du hurtigt igennem natten ;-) 

God arbejdslyst! Skype-CoolSmile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:
God arbejdslyst! Skype-CoolSmile

Jo tak. Synes nu også tiden er gået enormt hurtig. Jeg skal så men nok klare de sidste par timer :-)

 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://gyazo.com/1dc21af7251fc3249f10919cef21f25d 

Har valgt at stoppe nu, da jeg har noget det mål jeg satte for de 24 timer. Det var over 15.000 ord. Når det så er sagt, var det med enkelte pauser, da jeg rende ind i nogle skriveblokader op til flere gange.

Dermed har jeg ikke slået Haldans rekord for denne gang, men har som skrevet tidligere slået 2 personlige rekorder. Rekorderne er henholdsvis flest ord skrevet på en dag og flest tjente penge på en dag. Det er en fantastisk oplevelse i sig selv.

Dem der har valgt, at få skrevet tekster af mig under dette lange marathon, får dem engang senere i dag, når først jeg har fået et par timer på øjet.

Fortsat god dag til alle! Forhåbentlig kan jeg gøre det bedre en anden god gang. Øvelse gør vel mestre?

 

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået og dejligt med personlige rekorder Smile du slår den en anden gang.. sov godt

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)