Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lidt af hvert..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har en rå skitse af en forretningsidé, som der selvfølgelig skal bygges videre på.
Min partner og jeg gjorde det indtil han blev syg og jeg står derfor lidt alene nu, hvilket er grunden til dette opslag.

Det jeg søger er en engageret partner eller flere, alt efter hvilke kompetencer der melder sig ind.

Det jeg er ude efter er en der enten er god hvad angår SEO eller generelt markedsføring.
En der er virkelig skarp på at sælge, det skal være en der skal have lyst til at sælge og gerne have erfaring på området, da vi på den måde sikre, at personen ikke brænder ud, men derimod elsker at sælge, da jeg mener det giver de bedste resultater.
Det gælder for begge personer.

Ideen kan vi snakke om ved henvendelse, ikke fordi den er hemmelig, men fordi den er så rå og derfor er nemmere at tage i en chat.

Hvad angår jer, så skal i have et drive. I skal have mål og tænke stort.
I skal ville ofre jer fuldt ud på det på sigt.
Da jeg er 20 må i gerne være jævnaldrende, da vi kommer til at bruge meget tid med hinanden, da jeg forventer, at vi skal ses ganske ofte.
Jeg bor selv i Midtjylland, men det er ikke et problem, da jeg har bil.

Håber det lyder interessant.

God vind til jer alle.

Mvh
Michael

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Et godt råd herfra, skriv lidt mere om hvad du selv kan byde ind med, syntes godt du kan beskrive hvad det her går ud på, du får ikke mange henvendelser med den info du kommer med her.....

Forestil dig du ser en sød pige i baren på den lokale cafe, hvis du henvender dig på nogenlunde samme måde til hende (minimum info), får du hende aldrig med ud og spise :)

Held og lykke med det

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)