Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Web programmør [ HVAD NU ]

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger

Som mange af jer her inde ved jeg var ved at åbne en Dating side med nogle nye ting som ikke er set før..

Ikke for at hænge nogle ud..

Men min programmør kom med mange undskyldninger undervejs og kom nu 3 måneder over den aftalte dato som siden skulle være færdig.

Alle de undskyldninger der kom hoppet jeg lige i og fik en ny dato personen lovet at siden var færdig  UDEN HELD..

Nu har jeg mistet 45.000 kr på dette og er ikke kommet meget længer ind jeg var for 5 måneder siden står stadig uden min side..

Jeg har 20.000 tilbage i mit budget  kan jeg få en Dating side for de penge ?? ved godt det er svært at sige ja eller nej til men siger det nok mere i håp om en venligsjæl på siden der ville hjælpe mig..

Mit drømme ide og noget jeg virkelig havde set frem til er ved at smuller :-(..

Hvad vil i råde mit til at gøre har kun 20.000 kr nu her.. hvis jeg skal bruge 3-4 månedere mere på at spare penge op kan min ide af datingside være oppe og køre da jeg har udtalt mig her inde hvad den går ud på..

SØGER RÅD FRA HER :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig lige en PB med din projektbeskrivelse.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en større sag, du her har sat dig selv op med, men jeg vil da ikke sige du har mistet dine penge, hvis du har betalt og du ikke har fået leveret det som jeres aftale havde som udgangspunkt, så må han jo betale sig fra at overholde sin aftale. 

Har i aftalt en exit plan, ellers er der jo regler på området som du er dækket ind under. 

Hvad har i aftalt, hvis din leverandør ikke kan opfylde det i har aftalt? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Systemkonsulent Morten Larsen Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lexis

Det lyder som om du har været rigtig uheldig med dit valg af leverandør. Desværre er der også brodne kar i IT branchen, lige som i alle andre brancher.

Hvis du har lavet en god kontrakt med leverandøren, vil det evt. være muligt at få dine penge, eller nogle af dem tilbage. Har leverandøren påtaget sig en opgave, som han alligevel ikke kan finde ud af at løse, må han naturligvis selv betale sig fra at få nogle andre til at udfører opgaven.

Kontakt evt. din advokat for at hører hvilke muligheder du har.

Hvis du sender mig en beskrivelse af dit projekt, samt hvad der allerede er lavet på det, vil jeg gerne tage et kig på hvad der skal til for at få det færdigt.

/Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lexis

Vi outsourcer dygtige programmører til en fast lav pris. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh

Ditte Tved

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har et hold af udenlandske programmører der kan hjælpe. Send mig gerne mere information eller kontakt mig på brian@median.dk

Skriv gerne lidt om hvad du har fået lavet, samt hvad der som MINIMUM skal med inden du kan få noget i luften.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)