Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg starte et vikarbureau op?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går med tanken om at starte et vikarbureau op. Er der nogen der ved om der er marked for dette i øjeblikket? Arbejdsløsheden er jo stadig rimelig høj, så tænker at mange virksomheder måske hellere vil have fastansatte.

En detalje i mine overvejelser er at jeg har en rigtig god ven i Bulgarien som er forretningsmand. Han kender en forfærdelig masse mennesker, så måske kunne han virke som min rekrutteringskanal af bulgarer. Ved I om de fleste virksomheder herhjemme kræver at vikarer kan tale engelsk, for generelt er bulgarer ikke særlig gode til sproget. 

Hvad tænker I? Tak for jeres tid. 

Vh Filip

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Set i lyset af hvor mange danskere der går ledige, er det måske ikke så smart at ville trække bulgarere til landet.

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis virksomheder vil bruge dem, så er det vel ikke noget problem. Der er fri konkurence i EU og såvidt jeg ved er der ca 40 000 ledige stillinger i Norge og Malmö mangler 600 lære, så der er arbejde for folk som er villig til at rejse efter det som fesk Bulgarere vil.

 

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi snakker ufaglært rutinearbejde, er min opfattelse at de færreste danskere efterhånden "gider" områder som rengøring, fabriksarbejde, planteskolearbejde osv. Eller tager jeg fejl?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)