Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilnummer til 350.000kr. ...!!? Er det okay?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Hej Aminos.

På Trendsales.dk kan man byde på et mobilnummer, som er vurderet til 350.000kr.
http://www.lauritz.com/da/auktion/telefonnummer-23456789/i3071891/

Hvem har vurderet det SÅ højt, og er der virkelig nogen, som vil betale den pris...?

Hvad syntes du om sådane sky-høje priser, på et "normalt" mobilnummer?

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

 

Om der er nogen der vil betale den pris? Well, det var der åbenbart.. 205.000 blev det solgt for. Og ja det er da et super fedt nummer, men 205.000 kr. Det er sgu mange penge for et telefonnummer i mine øjne. Men mon ikke de er givet godt ud, tag L'easy deres nummer er de jo nærmest kendt for og er printet ind i folks hjerner (sammen med deres front figur Peter). :)

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men det er jo et fastnetnummer. Det her er et mobilnummer. Det kan så sikkert omstille til andre telefoner, for ellers bliver det opslidende at køre kampagne på. Så er der én person der skal tage alle opkaldende ;-).

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker helt ude i hampen at betale dette for et telefonnummer.
Og må da indrømme at 23456789 ikke ser specielt godt ud i mine øjne, men det er jo let at huske.

Til sammenligning kan jeg oplyse at mit mobilnummer 71 71 44 71 kostede Kr. 500,00 så jeg forstår slet ikke disse priser.....

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Bærbar.com:
Det virker helt ude i hampen
På samme måde som at vi er nogen der bruger tid og plads på internettet til at debattere emnet. Jeg er sikker på at hvis der er en der køber noget andre finder "ude i hampen" så har vedkommende en ide eller en drøm der gør at vedkommende betaler hvad det koster. Det gælder vist uanset om det er tlf.nr. - biler - billeder eller ..... 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er da sikkert en ide bag at give 205000 for et telefonnummer og fred være med det, syntes bare det er vildt meget for et ikke interessant telefonnummer - men det er min mening, køber har jo nok en anden mening.....

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor koster et maleri over 1 milliard dollars?

Hvorfor koster en Bugatto Veyron over 10 millioner ex afgifter?

Hvorfor koster nogle logoer over 1 million dollars?

Hvorfor koster noget jord (byggegrunde eller lignendne) mere end andet?  

Svaret er vel udbud og efterspørgsel. Om nogen vil betale 205.000 kr for et tlfnummmer eller ej, det må være op til dem selv, men den ville aldrig være blevet solgt, hvis ik der var nogen, som ville betale prisen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)