Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min nye hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot side! Super lækker! Yes

Ville få lagt "Hvem er vi" og "kontakt os" op i menuen (hvilket allerede er nævnt her i tråden)

og så ved jeg ikke om det er mig der er lidt blind... men synes dit logo er fint fint, men jeg har svært ved at læse nogle af bogstaverne i teksten nedenunder.. er som om visse af bogstaverne fader ud.. ved ik om det er mine øjne eller min pc.. men ja, jeg ved godt hvad der skal stå, men ville måske vælge en anden font der var mere tydelig eller lign. Men som sagt, det er blot mig, og ved ikke om det er min pc og øjne den er gal med.


Men ellers virkelig lækkert site :)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Y-design Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville få lagt "Hvem er vi" og "kontakt os" op i menuen (hvilket allerede er nævnt her i tråden)

kan godt være jeg flytter det:-)

Frk.Jensen:

og så ved jeg ikke om det er mig der er lidt blind... men synes dit logo er fint fint, men jeg har svært ved at læse nogle af bogstaverne i teksten nedenunder.. er som om visse af bogstaverne fader ud.. ved ik om det er mine øjne eller min pc.. men ja, jeg ved godt hvad der skal stå, men ville måske vælge en anden font der var mere tydelig eller lign. Men som sagt, det er blot mig, og ved ikke om det er min pc og øjne den er gal med.

tror det er fordi logoet ikke er helt godt nok.. Der var en der nævnte det tidligere.. det er jeg ved at undersøge.. kan godt se det er svært at læse det med småt:-)

og glad for du kan lide stilen:-)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Y-design Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Hej. Flot side.

Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

" target="_blank">Feedback på y-design.dk

Så kan du se, hvor mange af forslagene, du vil følge. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Hej Poul

Mange tak for hjælpen......det er absolut taget til efterretning. Mange tak igen for din tid og tilbagemelding.

Vh Bettina

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)