Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man gøre stillingsopslag inaktivt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg har lavet et stillingsopslag vedr. freelancer og allerede lavet en aftale. Nu vil jeg gerne lukke opslaget, for jeg får stadig henvendelser, og det er der ingen gund til. Jeg kan umiddelbart kun se, at jeg kan slette opslaget. Så får alle et afslag står der ... hmm... det var ikke lige det jeg ville, for jeg har skrevet med alle ansøgere. I øvrigt ved jeg heller ikke om min "tråd" med ansøgninger går tabt hvis jeg sletter, og det vil jeg være meget ked af.

Hvad kan jeg ellers gøre?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke lave " en vinder" og opslaget låses for flere bud tror jeg ? Hvis ikke, så burde det måske være en funktion der kan laves ?

Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en opgave jeg har udbudt. Der kan man måske lave en vinder.

Jeg har slået en stilling op, og jeg kan ikke får øje på noget sted, hvor jeg kan lave en vinder på en stilling

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Derfor spurgte jeg også om du kan lave en vinder, da jeg ikke ved om denne funktion er der, og det var måske en mulighed for at "stoppe" opslaget, hvis denne funktion var til rådighed i denne kategori også, som jeg ved findes i "udbudt opgave" ? 

Ellers prøv at skrive til Amino Freelance og forslå dem ny funktion "gør opslag inaktiv før udløbsdato". 

Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ... Det gjorde jeg i går. Må nok have lidt mere tålmodighed i min venten på et svar ....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Vi arbejder i øjeblikket på højtryk for at gøre Amino Freelancer til en bedre service. Vi er kommet et godt stykke hen ad vejen og Freelancer har aldrig haft flere opgaver i udbud. Men meget skal stadig gøres og vi er glade for alle idéer og forslag som kan gøre servicen endnu bedre.

Denne funktion er en rigtig god idé og ligger nu i vores "backlog". Så tak for den.

God weekend:-)

/Thomas

Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Kan du svare mig:

Jeg kan umiddelbart kun se, at jeg kan slette opslaget.

Men så kommer der også afslag til dem jeg har lavet aftale med eller kan jeg undgå det?

Vil min "tråd" med ansøgninger gå tabt hvis jeg sletter eller kan jeg undgå det?

 

Mvh

Anette

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)