Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ASP hjemmeside er nede - er der nogen som kan hjælpe mig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

I formiddags har jeg har lavet noget SEO og har derfor overskrevet min database på mit surftown webhotel

Derefter fik jeg en meddelelse i filezilla: 550 The process cannot access the file because it is being used by another process.  
- det virker som om at min database er låst på server siden.

Min hjemmeside står bare og loader i evigheder og efter nogle minutter får jeg følgende meddelelse

class="topNavSelected"> 

Active Server Pages error 'ASP 0113'

Script timed out

/default.asp

the maximum amount of time for a script to execute was exceeded you can change this limit by

jeg har overført min hjemmeside til serveren med alt indhold fra en backup jeg ved virker, men den står stadig bare og loader, 

jeg aner ikke hvad jeg skal gøre og surftown er ikke til meget hjælp og siger bare at deres server er i orden

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke i filezilla at den står og ikke kan komme videre men på selve domænet

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en access db eller sql?

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå det er vist access som jeg forstår det du skriver. Enten skal serveren eller i hvert fald IIS genstartes, eller du skal vente på en timeout inden filen låses op :P

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan måske være heldig at få lov at rename DB filen via ftp zilla. Hvis det lykkes kan du uploade filen forfra, og slette den renamede når den engang bliver låst op.

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

det virker som om db bliver låst op. ved bare ikke hvorfor siden stadig bare står og loader

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er lavet ændringer i scriptet siden det virkede (du nævnte SEO arbejde) skal du nok til at debugge! :)

Hvis det brænder totalt sammen for dig, vil jeg gerne forsøge at hjælpe. I så fald, skriv mig en pm.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)