Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en partner til at indgå i et etableret anpartsselskab. Virksomheden er en hosting-virksomhed beliggende i København med fokus på dedikeret hosting.fficeffice" />

 

Vi søger en person som vil overtage 1/3 af anparterne (et overkommeligt beløb) og gerne med erfaring inden for nogle af følgende områder:

- Server administration

- Netværks administration

- Hosting

- Kundeservice

- Salg

 

Vi forventer at kunne aflønne som en deltidsstilling og på sigt på fuldtid. Hvis du evt. har eget firma/freelance arbejde inden for fx hosting, webdesign, programmering eller lignende er det kun et plus.

 

Du får stor indflydelse på udviklingen i virksomheden, og fleksibilitet til at realisere dine ideer. Vi har nogle ideer til hvordan vi ser virksomheden i fremtiden, men de er på ingen måde endegyldige og vil kun indgå som ideer i en fælles beslutning. Vi vil gerne understrege at det ikke er en invester vi søger men en partner som kan være med til at udvikle virksomheden.

 

Dette er bare en kort introduktion, så hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte os på

Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogle nye læsere som kunne være interesseret?
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek min profil her

Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har fået et regnskab for 2005 klar.... hvis der er flere som er interesseret så send en mail, så sender vi lidt info og et regnskab.
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek min profil her

Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det lyder interesant.
Du må meget gerne sende information til mig,
mmj@phi-group.dk
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant!

Vil meget gerne høre nærmere fra jer! Driver selv mindre webhotel i dag, og har 12 års erfaring med hosting (outsourced). Jeg har nogle idéer, som måske kunne passe sammen med jeres.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)