Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk PayPal overførsel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har et spørgsmål vedrørende brug af PayPal til et nyt projekt jeg undersøger om kan køre rundt.

I meget korte træk, så brugerne kunne købe en tjeneste igennem et site - pengene bliver holdt indtil køber bekræfter at sælger har leveret varen og da bliver pengene overført fra sitet og til sælgeren automatisk. 

Således ser de betalte penges process ud:

Køber -> website -> Sælger

Mit spørgsmål er så; er PayPal den optimale løsning til dette? Hvis nej, kan I anbefale alternativer / begrundelse for hvorfor det eventuelt ikke ville fungere.

Jeg ser frem til at høre fra jer!

På forhånd tusind tak,

A. Thomsen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep det burde ikke være noget problem, dog skal du forvente at Paypal selv udbyder den service i DK snarest. Det er en fast del af Paypal når man handler via ebay i udlandet :-)

Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tusind tak for svaret.

Så det du siger er, at der i skrivende stund ikke tilbydes denne service i Danmark, men at den er på vej?

Igen - tak for hurtigt svar!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

A. Thomsen:
Så det du siger er, at der i skrivende stund ikke tilbydes denne service i Danmark, men at den er på vej?

Nej den findes skam allerede, men indenfor - vil jeg skyde på - 1-2 år kommer der en så overdøvende stor konkurrent at de vil kunne udkonkurrere stort set hvem som helst over night ... _og_ denne konkurrent vil være medejer af Paypal ... derfor ville jeg i dit sted vælge en anden teknologileverandør end paypal :-)

Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha, okay.

Det forklarer lidt - tak for det, Mikkel!

Har du erfaring med andre betalingssystemer, hvor pengene kan være på hold og senere trækkes via et script?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja altså det kan de jo f.eks. med et almindeligt dankort, der kan du reservere pengene og så ved du de er der. Så kan du trække dem når pakken er sendt. Der er bare en masse jura omkring det, desuden er forbrugerne beskyttet pænt godt ifbm. pbs/nets/teller.

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som du omtaler kan paypal allerede, og mange i danmark bruger det :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)