Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne prygles af aminoer!!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det vil sige, ikke rent korporligt.
det var mere min hjemmeside som trænger til nogle friske øjne
 
Det er ikke så længe jeg har været med herinde, men er snart ved at have stavet mig igennem indlæggene.
Men i skriver jo hele døgnet rundt, så det er ikke nemt at nå.
 
Jeg har nogle ideer til mit site, som jeg gerne vil have lidt feed-back på
Bl.a: skal jeg have et shopmodul?
        vil det kunne øge salget, eller tror i den slags varer ikke kan handles på den måde.
 
Hvad ville i helst se på sådan en side?
        mange varer linet op efter hinanden
        grupperinger efter produkttype alene eller efter navnet ( varemærke)
 
Det nytter ikke det kun er min webmaster og jeg der kigger på det for vi syntes tit og ofte at vi er åh så gode....
 
Skulle jeg have skudt forbi det rigtige forum vil jeg gerne guides  

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil faktisk helst røre ved den slags ting først. Men har jeg f.eks. set en bestemt model på en messe, kunne jeg godt finde på at søge den på nettet og finde den bedste pris. Jeg har svært ved at vurdere potentialet.

Mine prygl til siden:
Motorcyklerne markedsføres på den lave pris. Billede og pris skal op i toppen af siden.
En gammel jazzmusiker sagde engang til mig: "Hvis du er nødt til at undskylde, før du spiller et nummer - så lad være!" - Drop klynkeriet om, at I snart er færdige med siden osv. Stå ved den som den er lige nu, og lav den så bedre uden i øvrigt at prale af det. Som forbruger tror jeg selv, jeg er ligeglad med, hvordan jeres side ser ud (jeg gider i hvert fald ikke læse noget, jeg kan se). En salgsside skal ikke kommunikere om siden, men om salget.
Jeg synes de der blinkende pile er grimme. De ville lide en meget hurtig død på min side. De tjener intet kommunikativt formål. Hvis du havde en enkelt vare, du ville fremhæve (og give discountudtryk), så kunne du bruge noget, der blinker. Hvis du har bannere ude, er blink rigtig fint (hvis du kan få lov at bruge det) - inde på din side er det kun forstyrrende.
Drop linket til Buggybanen, så længe der ikke er en rigtig side derovre.
Hvis du ikke har rettighederne til tegneseriestriben (som i øvrigt er lidt flad i sin humor) så få den væk i en fart - ellers kan det blive dyrt.
Der er alt for mange klik ned til varerne.
Jeg føler mig lidt narret af jeres "specielle internetrabat". Ved forudbetaling får man varen frit leveret. Alternativet er, at jeg selv kører ud efter den, ikke? Hvis jeg skal have rabat, vil jeg se, at jeg sparer kroner - ikke besvær.
"* Tilbudet gælder til og med søndag d. 29. oktober 2006" -  Så må jeg hellere skynde mig, hva''? Sådan tænker jeg ikke på nettet. Dér tænker jeg: "Wow er det prisen lige nu - så køber jeg den nu" (hvis jeg altså lige står og mangler en buskrydder).
 
Jeg tror med andre ord, at du skal sætte dig ned og tænke siden forfra.
Vær bevidst om, hvordan din forretnings værdier skal præsenteres.
Lige nu fremstår den som en amatørbix, der blander discount, luksus og fun.
 
mvh Hans
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo det jeg mener. LOL

hmt. motorcyklerne er det en blanding af godt og skidt.
De gode er regal raptor og de vil komme på deres egen side idet jeg har regalraptor.dk
med den grafik der ligger på den engelske og producentens sider.
 
Pilene er udelukkende til at illustrere at der er forskellige varegrupper.
Det er et meget bredt udvalg. Jeg har før forsøgt mig med at opdele på andre måder med færre klik
men så føler jeg det bliver uoverskueligt.
 
Da jeg opdaterer konstant vil der altid være ting der ikke lige får 1''ste prioritet
Det handler til dels også om leverandørens lager!!
Jeg har det dårligt med at reklamere for ting der er/bliver udsolgt, men det sker for disse ting er sæsonbestemte
så jeg prøver at nå omkring det hele.
 

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/19/2006 12:35:59 AM Forfatter: Kenneth Skou Ups, hvad mener du med at www.buggybanen.dk ikke virker?

Nu virker den.
Før fik jeg ingen menu.
Fin side i øvrigt.
Beskriver kort og præcist, det jeg har brug for, før jeg beslutter, om jeg vil tage derud.
Super.
 
mvh Hans
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Først vil jeg sige at jeg kikkede mig direkte ind på Loncin desert storm. Jeg synes ATV´er er så fede! Jeg kunne godt tænke mig at skifte bilen ud, med en sådan model, men mon det nu er praktisk
 
Nå ,det er sagt, så synes jeg det er ærgeligt at det er en rodebutik jeg klikker mig ind på. Jeg ved ikke om det er en anlægsgartner eller en MC butik. Det skulle måske være et mere dækkende navn i havde. Siden fremstår også som MC-gartner forhandler, og det synes jeg er ærgeligt, når i noget good stuff.
 
Jeg bliver mødt med store, små farvede og undertregede bogstaver, som på mig virker for "WORD-agtigt"
Jeg savner noget mere stilrent over siden. Nogle pænere rammer, bedre menu punkter, og at der ikke er an masse produkter på forsiden. Det kunne være enkelte billeder, som en appetitvækker.
 
Billedet af Regal DD 50 og FMC Regal Raptor 50 er det samme. Det virker som om tingene er gået lidt for stærkt.
 
Frem med enkelte flotte appetitvækkere, byg siden mere enkelt op, gør mere ud af enkelte ting på forsiden, istedet for lidt ud af meget.
 
Jeg synes du skal købe dig et domaine til, og adskille cykler/buggi/ATV og havemaskiner for sig.
 
Håber du kan bruge det til noget. Trods ovenstående, er jeg stadig lun på Loncin desert storm
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være fordi jeg har for mange forskellige leverandører af de samme produkter.

Jeg har en ide om at alle de nye ting jeg støver op har det bedst med at blive solgt af mig og ikke en konkullega i nærheden
Men jeg er efterhånden oppe over 35 leverandører.
Med hver deres store produktkatalog
Det hænger også sammen med at jeg fysisk befinder mig lidt til venstre for lars tyndskids mark, befolkningstallet i 100 km omkreds kan bo i den ene ende af nørrebro.
Derfor skal man være lidt tusindkunstner og have lidt af hvert.

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

til The Game. og selvfølgelig alle andre

Jeg overtog en eksisterende havepark forretning for 2 år siden, der var ved at køre i sænk.
Alt det andet er kommet snigende som et gammelt uldtæppe der pludselig er der!
Men det er altså også sjovere at prøvekøre en atv end en plæneklipper.
 
Hovsa, jeg glemte at fortælle at det jo også er værksted og res.dele til maskiner

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/19/2006 12:30:51 AM
Forfatter: Kenneth Skou
Pilene er udelukkende til at illustrere at der er forskellige varegrupper.



Jeg anede ikke, at det var formålet, indtil du forklarede det. :)
Jeg tror du skal finde en bedre måde at vise, at der er undermenupunkter - eller helt lade være med at vise det? Er jeg interesseret i ATV''er, skal jeg nok klikke på 200 - 750 ccm, hvis det er dem jeg er interesseret i. Du kan så vælge at vise den "lodrette" pil, når man har klikket på menupunktet, og undermenuen kommer til syne, hvis du virkelig synes den _skal_ være der. Flyt den evt. ud til højre for teksten. :)

Det undrer mig, at du ikke har et decideret "Om butikken"-menupunkt, eller i det mindste et "Kontakt os"-menupunkt. Jeg ved at alle informationerne står i bunden af venstre side, men jeg skal scrolle ned for at se e-mail-adressen, selv når jeg browser ved 1280 * 1024.

Hvad dælen er der sket med billedet på http://www.parkhave.dk/default.aspx?nav=347&con=vare&id=764? Der er faktisk en hel del billeder i den sektion, der ikke er særlig heldige - jeg får i hvert fald ikke meget ud af det.

Det skal heller ikke alt sammen være skidt: Jeg synes det fungerer godt med hover-effekten på menuen (den lille tekstbox, der kommer frem) - den gør det nemmere at overskue hvad der gemmer sig under hvert menupunkt. Jeg kunne dog ønske, at I brugte den mere konstruktivt - teksten ud for Tilbud-menupunktet er f.eks. ren dobbeltkonfekt, Tilbud er en temmelig deskriptiv betegnelse. :)

Jeg råber højt hvis jeg falder over andet, men bortset fra ovenstående synes jeg sitet fungerer ganske godt. :)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Billedet som du omtaler er desværre den bedste opløsning leverandøren har til rådighed pt.

Ikke optimalt, det kan vi roligt være enige om.
 
Også et svar?? til en af de andre punkter vedr. tekst og billeder på forsiden.
Min programmør siger det er kilden til at jeg ligger 1 eller 2 på google ved fx. søgning på regal raptor
samt flere andre søgeord der relatere til mine varer.

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)