Ja, det vil sige, ikke rent korporligt.
det var mere min hjemmeside som trænger til nogle friske øjne Det er ikke så længe jeg har været med herinde, men er snart ved at have stavet mig igennem indlæggene.
Men i skriver jo hele døgnet rundt, så det er ikke nemt at nå.
Jeg har nogle ideer til mit site, som jeg gerne vil have lidt feed-back på
Bl.a: skal jeg have et shopmodul?
vil det kunne øge salget, eller tror i den slags varer ikke kan handles på den måde.
Hvad ville i helst se på sådan en side?
mange varer linet op efter hinanden
grupperinger efter produkttype alene eller efter navnet ( varemærke)
Det nytter ikke det kun er min webmaster og jeg der kigger på det for vi syntes tit og ofte at vi er åh så gode....
Skulle jeg have skudt forbi det rigtige forum vil jeg gerne guides |
Jeg vil faktisk helst røre ved den slags ting først. Men har jeg f.eks. set en bestemt model på en messe, kunne jeg godt finde på at søge den på nettet og finde den bedste pris. Jeg har svært ved at vurdere potentialet.
Mine prygl til siden:
Motorcyklerne markedsføres på den lave pris. Billede og pris skal op i toppen af siden.
En gammel jazzmusiker sagde engang til mig: "Hvis du er nødt til at undskylde, før du spiller et nummer - så lad være!" - Drop klynkeriet om, at I snart er færdige med siden osv. Stå ved den som den er lige nu, og lav den så bedre uden i øvrigt at prale af det. Som forbruger tror jeg selv, jeg er ligeglad med, hvordan jeres side ser ud (jeg gider i hvert fald ikke læse noget, jeg kan se). En salgsside skal ikke kommunikere om siden, men om salget.
Jeg synes de der blinkende pile er grimme. De ville lide en meget hurtig død på min side. De tjener intet kommunikativt formål. Hvis du havde en enkelt vare, du ville fremhæve (og give discountudtryk), så kunne du bruge noget, der blinker. Hvis du har bannere ude, er blink rigtig fint (hvis du kan få lov at bruge det) - inde på din side er det kun forstyrrende.
Drop linket til Buggybanen, så længe der ikke er en rigtig side derovre.
Hvis du ikke har rettighederne til tegneseriestriben (som i øvrigt er lidt flad i sin humor) så få den væk i en fart - ellers kan det blive dyrt.
Der er alt for mange klik ned til varerne.
Jeg føler mig lidt narret af jeres "specielle internetrabat". Ved forudbetaling får man varen frit leveret. Alternativet er, at jeg selv kører ud efter den, ikke? Hvis jeg skal have rabat, vil jeg se, at jeg sparer kroner - ikke besvær.
"* Tilbudet gælder til og med søndag d. 29. oktober 2006" - Så må jeg hellere skynde mig, hva''? Sådan tænker jeg ikke på nettet. Dér tænker jeg: "Wow er det prisen lige nu - så køber jeg den nu" (hvis jeg altså lige står og mangler en buskrydder).
Jeg tror med andre ord, at du skal sætte dig ned og tænke siden forfra.
Vær bevidst om, hvordan din forretnings værdier skal præsenteres.
Lige nu fremstår den som en amatørbix, der blander discount, luksus og fun.
mvh Hans