Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger du Google+?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er relativt ny i brugen af G+, men må jo konkludere at af specielt SEO- og SEM-hensyn, giver det mening at fokusere på G+ og formodningen vil være at det bliver endnu vigtigere fremadrettet.

Derfor vil jeg gerne høre fra nogen, der har erfaringer med dette og som har prøvet at skabe synergier mellem hjemmeside og G+ også til gavn for SEO og SEM.

Jeg har oprettet en G+-profil, har også koblet den til min hjemmeside, men vurderer der stadig er en del at gøre - så lad mig endelig høre gode ideer.

Mvh og på forhånd tak
Jens Petersen

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

brug den med seriøs content - ikke lige gyldig facebook fnidder og underlige updates.

Fra København N
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu ikke karakterisere content på Facebook som fnidder, men jeg er helt med på at content på G+ skal være anderledes fra det jeg bruger på Facebook, da det er to forskellige segmenter jeg rammer.


Jeg er dog ligeså interesseret i hvordan jeg bedst muligt sikrer integrationen mellem min hjemmeside og G+, hvordan jeg sikrer at det påvirker mit SEO og SEM mest positivt - jeg er med på at det selvfølgelig også hænger sammen med at skabe relevant content, men den del er jeg nu ikke så bange for, det skal jeg nok få styr på :-).

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at holde det til det lidt mere seriøse men stadig med social media i tankerne 

Her er min google + tex-tryk

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)