Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er e-pusher 1.0 implementeret?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvejsel:

Så vil jeg jo gerne høre jeres feedback?

Hvad er godt hvad er skidt?

Noget der skræmmer jer væk?
 



Ikke andet end det afsnit Martin Thorborg glemte i sin bog: Husk altid at linke til din side hvis du vil have feedback.
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

implementeret i hvad

 

Mvh Kronborg

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

corona:

implementeret i hvad

 

 

I din webshop Smile

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom linket.

Først og fremmest, dejlig behagelig side at komme ind i, farver der lige appelere til mænd og dejlig stilrent.

Dernæst så synes jeg toppen med 50% rabat og de 3 bokse nedenunder er super fede, men så kommer der en mishmash af produkter proppet sammen så det ligner en rodebutik, jeg ved godt det sikkert er for at få nogle dynamiske produkter ud på forsiden, men når i nu har gået så meget op i designet må det kunne opstilles bedre.

Jeres søgefunktion fungerer desværre ikke godt, jeg søgte på barberskum men fandt intet, så søgte jeg på barbering men fandt heller intet... Hvorfor ikke lave en funktion i søgefunktionen der gør at hvis i ikke har det man søger efter siger den: Ledte du efter: og viser 3 produkter eller, har du set vores tilbud, og så viser den 3-6 tilbud.
Bare så man slipper for at blive mødt af ingenting.

Dernæst kan man komme til at tro i ikke har mere info om jeres produkter, da der kun er en læg i kurv knappe, jeg ved godt man kan klikke på link og billede men ved alle dette?

Hvorfor ikke lave noget mersalg under produkterne, nu står jeg rent faktisk og mangler nye blade til min gilette fusion, og havde du fremvist nogle forskellige ting under disse blade der kunne bruges sammen med eller efter, så kunne jeg nemt komme til at proppe et af disse produkter i kurven.

I reklamerer med at i sender via maxibrev, jeg tænker straks på forsikring, hva nu hvis pakken forsvinder eller lign. så helt naturligt klikker jeg på knappen, for det var jo en knap på både kundeservice og alle de andre. Men nææh nej der blev jeg snydt det var ingen knap, jeg begyndte istedet at lede i jeres handelsbetingelser efter det her med at sende som maxibrev men der fandt jeg heller intet. Lav evt et link på maxibrevs knappen og forklar nærmere til os der ikke helt ved hvordan og hvorledes hvis sådan et maxibrev nu skulle forsvinde i posten.. hvem står så med skægget i postkassen?

Når man går til kassen så står total, fragt og det andet nede i højre hjørne og hopper lidt, men det er småting :)

Tror det var alt hvad jeg kunne grave op, der er en helt masse ting der burde roses men det får du jo ikke noget ud af. ;)

Rigtig lækker shop i har fået lavet jer.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet i toppen: Ja, du kan godt have ret i at de dynamiske product måske burde designes noget bedre. Det vil jeg helt klart kigge på.

Søgning: Vi er klar over dette problem, men indtil videre synes jeg investeringen i en ordentlig søgefunktion er dyr. Men det kan godt være den er tjent ind hurtigt. Jeg har dog nu en funktion så jeg kan se hvad folk søger på og så lave keywords ved de enkelte produkter så problemet er udbedret. Men synes ikke det er helt optimalt.

Cross-sell: Rigtig god ide, må jeg også kigge på.

 MaxiBrev: Havde slet ikke overvejet denne vinkel. Det er jo rigtigt, at vi ikke får sagt tydeligt at vi tager ansvaret.

 Tak for feedback, håber der er flere der smider en kommentar.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvejsel:
Søgning: Vi er klar over dette problem, men indtil videre synes jeg investeringen i en ordentlig søgefunktion er dyr. Men det kan godt være den er tjent ind hurtigt. Jeg har dog nu en funktion så jeg kan se hvad folk søger på og så lave keywords ved de enkelte produkter så problemet er udbedret. Men synes ikke det er helt optimalt.


Jeg kan sagtens følge dig her. Men hvorfor ikke lave en funktion som så viser nogle andre produkter evt. tilbud for kunden hvis han IKKE finder noget som helst. Istedet for man bare støder på en helt blank side.

Ideen med at logge hvad folk søger på og derved integrer det i søgefunktionen er genialt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg synes også det er en rigtig flot side I har fået sat sammen.

Hvis jeg skal tage de kritiske briller på, så ville jeg personligt finde noget "fyld" til højre og venstre kolonne, så de fylder lige så meget som midten med indhold. Men det er småting.

 Et mere væsentligt punkt er de 3 produkter I reklamerer med på forsiden. Jeg ville personligt vælge at reklamere med andre produkter. 1) Bio Therm er super 2) ZIRH. Hvad er det? Måske et anerkendt mærke, men jeg har aldrig hørt om det. 3) VEET. Det er ikke lang tid siden VEET fik en masse dårlig opmærksomhed pga. skadelige produkter. Dette sidder stadig meget stærkt i mine erindringer. Mon andre har det på samme måde?

En stor del af jeres blikfang giver mig altså dårlige associationer og det skader mit samlede førstehåndsindtryk af jeres forretning, og det er synd, for jeg er sikker på at I har en masse gode produkter.

Håber det kan bruges - 

Hilsen Morten 

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej

Jeres shop er uden tvivl rigtigt flot. Jeg opdagede dog, at i har 2 forskellige adresser på siden.

Her er den jeg tænker på: http://www.made4men.dk/omos.php, som er forskellig fra den i har til, at stå i bunden af siden.  Ellers vil jeg ønske jer held og lykke med shoppen.

Hilsen Martin 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)