Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 35
Fra  usbstikket.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lavet min første webshop og vil gerne høre hvad i synes om den.

Kom gerne med rettelser.

tabletholder.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal få taget nogle bedre billeder af dit produkt. Det betyder rigtig meget for konverteringen, at billederne er i orden.

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 35
Fra  usbstikket.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange billeder?

Kan der godt blive for mange?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skader ikke at have mange billeder af dit produkt, medmindre hele siden bliver overplastret med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, jeg vil også sige, at fotos af dit produkt er et must. Det virker som om du springer over, hvor gærdet er lavest, specielt fordi du kun har et enkelt produkt.

Du skal vise produktet

- fra 2-3 forskellige vinkler

- med og uden tablet pc

Det foto, som viser holderen, har en rodet baggrund og sælger ikke ret godt. Det er fint, at du har sat holderen på en hvid dug. Jeg vil foreslå dig at lægge dugen på gulvet og lade en af enderne løfte op og hænge fast på væg eller andet. Det gør, at holderen vil have en hvid baggrund hele vejen op.

Skriv også nogle dimensioner og data, fx 40 cm høj og 25 cm bred i udfoldet stand. Vægt: xx gram. Selve tallene betyder ikke så meget, men får siden til at virke mere professionelt og gennemtænkt.

Vil foreslå dig at tilføje CVR-nummer sammen med din adresse.

Under menupunktet Min konto står der "følg din ordre" - f staves med stort - og "Lost Password" - kan du rette det til dansk?

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket shop system er det?

der mangler måske lidt produkter, men ellers enkel

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 35
Fra  usbstikket.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Det er rettet og oversat til dansk. 

Mål og vægt kommer på senere i dag og cvr nummer det er på vej.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer. 

Der er mange steder der kan optimeres. Jeg vil anbefale dig at læse E-pusher. Der er mange pointer du vil kunne bruge i den. Evt. start med light versionen som du kan hente her: http://e-pusher.dk/e-pusher_light/

Og ja produktbilleder er et must. De skal samtidig også være af god kvalitet. Du kan stort set ikke få for mange produktbilleder. Det er som sagt billeder der sælger når du handler online. Er der ikke billeder/dårlige billeder er det nærmest umuligt at få konverteret.

Her er nogle punkter til at optimere dit site lidt:

* Få USP'er i headeren

* Få nyhedsbrev. Hvis de ikke køber noget, skal de i det mindste signe op til dit nyhedsbrev, så du kan "overtale" dem på et senere tidspunkt.

* I søgefeltet vil jeg skrive noget ala "Søg på produkt, vare nr osv."
* Få rettet footeren. Den er ikke særligt pæn og en smule forvirrende.
* Facebook "synes godt om"  havde jeg nok flyttet til headeren eller footeren. Det ser mærkeligt ud at den har en så central plads.

*Du har kun et produkt. Så send folk direkte til kassen. De skal jo ikke købe mere?

* I ordreflowet/checkout synes jeg ikke du skal have "Returning costumer" og "Kupon" felterne stående øverst. Lad dem bestille helt enkelt og forvir kunden   mindst muligt.

* Derfor skal du også skære alt væk i ordreflowet de skal kun have en ting for øje og det er at afgive deres ordre. Har du stadig din navigation i odreflowet vil kunden blive fristet til at læse "om os", "min konto" osv. og så falder de fra.

Ang. produktbillederne kan jeg måske også være behjælpelig. Jeg har et billedredigeringsfirma, med meget lave priser. Du er velkommen til at skrive til mig eller besøge vores hjemmeside.

Mvh.

Perfectpicture - Billedredigering

Jakob Wolff & Christian Natorp

Tlf. 28409229 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Vinge:

Hej.

Jeg har lavet min første webshop og vil gerne høre hvad i synes om den.

Kom gerne med rettelser.

tabletholder.dk

Er det en webshop? Det var langt fra min første tanke, da jeg landede på forsiden. Tyg lidt på det :-)

Mvh. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede først jeg var havnet på en blog - det er bestemt ikke positivt!

Sørg for at få produkter ud på forsiden med nogen ordenlige billeder, tydelige CTA og produktbeskrivelser.

Du bruger på intet tidspunkt 'køb' i dine titles, artikeltekst osv- hvordan skulle jeg vide at du prøver at sælge tabletholdere, når du ikke selv nævner det - og heller præsentere produkter?

Derudover mangler du lidt en information side om hvem der står bag osv :-) 

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)