Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online spørgeskema

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er på jagt efter et værktøj til at måle vores kunder tilfredshed i de forskellige projekter som vi gennemfører.

Alle de online spørgeskemaer jeg kan finde, går ud på at udsende mails, som så returneres.

Kort skitseret har jeg brug for følgende specifikationer:

- Input indtastes af vores medarbejder "on-site". (Ikke noget med at sende mail til brugeren)

- Vores medarbejder skal have mulighed for at vælge om input drejer sig om projekt A, B eller C

- Når der er valgt projekt, så skal der være mulighed for at indtaste oplysninger om kunden (fase 1), samt kundens tilfredshed

- Næste gang vores medarbejder skal ud til kunden, skal det være muligt at kalde fase 1 frem og indtaste nye data (fase 2), for at se om kundens tilfredshed har ændret sig.

- systemet skal være fleksibelt, da de forskellige projekter (A, B, C) ikke er ens. Hverken i forhold til de stillede spørgsmål eller antal faser, som projektet strækker sig over.

- det skal være muligt at trække data ud af systemet og analysere på dette

 

Er der nogen som har kendskab til sådan et værktøj, eller er det noget som jeg skal have hyret en programmør til at udvikle?

Jeg håber der findes en løsning derude

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil tro at ServeyMonkey har en løsning til dig: https://da.surveymonkey.com/. Du kan også tage et kig på et mere simpelt værktøj i Google Forms.

Håber det hjælper :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)