Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en nystarter :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Lavil Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er ny herinde på Amino, og egentlig også som webshop ejer.

Jeg laver smykker, primært øreringe, fingerringe men også halskæder. Jeg har dog ikke så meget salg i det endnu, så tænkte jeg ville høre om der var nogle skarpe mennesker herinde som kunne hjælpe mig.

Jeg har haft min smykker i kommission i en 4-5 butikker indtil videre og de har da også solgt for en 500-1.500 om måneden. Jeg ønsker dog, ganske som alle andre, at få lidt mere volume på, så jeg ville høre jer skarpe Aminoer efter tre ting. I kan se mine smykker på lavil.dk - som også smykkerne hedder :)

1. Er der måske nogle herinde som kunne tænke sig at sælge dem for mig, enten i kommission eller ved direkte køb hos mig
2. Kender I måske nogen som kunne være interesseret i ovenstående
3. Hvad kan jeg gøre rent internet mæssigt for at løfte salget ?? (P.S. jeg ved godt at hjemmesiden er meget enkel og måske kedelig, men jeg er ikke så ferm til det, så det tager lidt tid) Med det sagt, så tager jeg da gerne i mod råd alligevel ;)

Mvh

Louise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Der er mange webshopejere herinde. Hvis du køber et aminoplus abonnement, kan du annoncere dine produkter b2b i forummet: http://www.amino.dk/forums/19.aspx 

2. Jeg er ved at starte webshoppen Dionto.com, så du må gerne sende b2b priser, vilkår m.m. til info@dionto.com.

3. Det er meget vigtigt at du får lavet din hjemmeside færdig med salgsbetingelser, skiltning med betalingsløsning m.m., det vil også være en fordel, hvis du har mulighed for at lave login til forhandlere, så de kan bestille direkte på hjemmeside.

Det vil også være en god idé at lave seo- og konverteringsoptimering på hjemmesiden.

Når webshoppen er færdig kan du også oprette et affiliate-program, hvor partnere får procenter af de salg de genererer. Hos http://www.partner-ads.com/dk/ kan du komme meget billigt igang.

---

Hvis det har interesse kan jeg hjælpe dig hele vejen rundt med din hjemmeside (opsætning, konverteringsoptimering, seo, etc), hvor du kan betale med produkter.

Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Lavil Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Tak for dine råd, jeg har allerede opdateret FAQen på siden med lidt salgsbetingelser osv.
Det samme med skiltning af betaling og login til forhandler (det var der dog i forvejen, men nu mere synligt)

Er ved at læse lidt om Affiliate, SEO og konveteringsoptimering, men er som sagt ny, så det tager jo lidt tid at sætte sig ind i det hele ;)

Det kunne godt tænkes jeg kunne bruge din hjælpe fremadrettet, så tager jeg fat i dig. Jeg sender dig en mail med b2b priser snarest :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)