Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner - hvad skal man være opmærksom på?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 6
Fra  isaac Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg står og har fået muligheden for at få en partner (min bror) til at købe sig ind i min nystartede hjemmeside. Jeg er selv ejer af den, men kunne godt bruge en ekstra hånd til at håndtere lidt forskellige ting og tage en del af "byrden", og samtidig har vi også begge forskellige baggrunde, hvorfor han vil have et andet netværk, der kan være godt og relevant for sidens fremgang.

Der er tale om at købe 25-30% af siden, men jeg er lidt på bar bund overfor hvad jeg skal være opmærksom på ved at indgå et sådant partnerskab?

Hvem bestemmer, hvor meget er det værd, fordele/ulemper og hvad der ellers er værd at bide mærke i?

Håber der er nogen, der kan komme med lidt forslag, erfaring og eksempler på hvad, jeg i denne situation skal være ekstra opmærksom på og overveje.

/Christian

 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene at familie og forretning ikke bør blandes med mindre at der er en solid og binde aftale i mellem jer ned til mindste detalje.

Hilsen

Jacob

Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det er ikke noget problem at få en partner selvom der er ens bror, jeg har selv en partner som er min bror! Vi gik til en advokat og har i dag en drejebog for alle tænkelige situationer som vi aldrig ville har tænkt på selv, uenighed, dødfald, hvordan tvister skal afgøres hvis noget ikke kan løses i mindelighed, køb og salg af aktier..
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)