Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at trykke fly'ers ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Du får nogle billige tilbud lige nu, og det klarer sikkert dit behov.
Men hvis du er ude efter kvalitet, så kan du kontakte mig direkte.

Vi tilbyder flyers i verdens fineste papir på 270-432gsm, som både er miljøvenlige, kemikalie fri, CO2 neutrale og produceret på vindmølle energi.
Derudover bliver alle dine flyers efterbehandlet med en kachering, hvilket gør dem vandafvisende, holdbare og utrolig eksklusive.

Det bedste af det hele er at vi ikke engang er dyre, så hvis du er interesseret, slå på tråden.

Hilsen

Asger
27 57 68 22
ae@kuyatryk.dk
Kuyatryk.dk

Mvh
Asger Emborg

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Quvang:
Jeg vil stadig gerne hjælpe dig med råd angående uddeling. Har meget erfaring :) Så du spørger bare løs. 

Simon, det vil jeg så benytte mig af.. årsagen til flyers er at lokke kunder i butikken, som er mit factory shop showroom i Andoharanofotsy ca 10 km syd for hovedstaden Antananrivo, Madagaskar. Jeg har startet en produktion af hånd lavet læder tasker, kollektion af tasker kan ses på www.mwcreation.net 

Mit kunde target er turister som skal fanges af flyers i hotel receptioner og barer, desuden forhandles der en aftale med de lokale hotel/ lufthavns taxi om en kommision hvis de bringer turister. Der ud over skal de omdeles evt i lufthavnen og i byens restauranter. 

Har jeg misset noget? ligger der nogen større strategi bag distribution :) 

Mvh 

http://www.mwcreation.net

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel,

Jeg er nysgerrig. 
Hvis du befinder dig i Afrika, hvorfor betale ekstra pris for tryk og levering hele vejen fra Danmark, når du kan få dem trykt lokalt i Afrika for halv pris?

Hilsen

Asger 
Kuyatryk 

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12669
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kuyatryk:
som både er miljøvenlige, kemikalie fri, CO2 neutrale og produceret på vindmølle energi.

Sikke da en gang vrøvlet salgsgas  du kommer med, alle trykfarver indeholder kemi! CO2 neutral, hvordan kan du garantere at all din strøm er fra vindenergi?   

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selv være vrøvlet :)

Jeg re-quoter lige for dig, så kan det være du lidt bedre forstår det.

Kuyatryk:
i verdens fineste papir på 270-432gsm, som både er miljøvenlige, kemikalie fri, CO2 neutrale og produceret på vindmølle energi.
 

Du kan læse meget mere om vores papir her: http://mohawkconnects.com/

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har forstået det meget godt Mikkel. Der er dog lige nogle ting du skal tage højde for. Du har turister som målgruppe men det skal måske indnævers lidt mere. Vær opmærksom på om du har tilladelse til at dele ud hvor du har tænkt dig. 

Find ud af hvad for nogle tidspunkter der er mest optimale at dele ud(f.eks. lige når flyet er landet) Find evt også ud af hvad for nogle turister der er størst chance for at købe noget og så kun dele ud når et fly fra deres land kommer :) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kuyatryk:
Vi tilbyder flyers i verdens fineste papir på 270-432gsm, som både er miljøvenlige, kemikalie fri, CO2 neutrale og produceret på vindmølle energi.

Verdens fineste papir? Det må være dyrt.

Derudover, så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan du fortæller din el-ledning at den kun må benytte vindemølle energi? Det er en værre gang vrøvl nogle smarte marketing folk har fundet på! Med mindre du har en vindmølle med en direkte ledning til dit produktionsapperat og der kører i en lukket kreds!

//Henrik Eriksen

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik det er ikke den eneste måde ud kan være CO2 neutral på! Du kan ved at plante tæer kompansere for din CO2 du har udledt. 

Derudover så taler de om at deres papir er CO2 neutralt og altså ikke deres trykkeri. Dette kan også ske ved beplantelse af træer! 

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Eriksen:
Verdens fineste papir? Det må være dyrt.


Det er skam dyrt, og det er også derfor vi er de eneste i Danmark som benytter os af det.

Angående el-ledninger osv, så er det et glimrende spørgsmål Henrik.
Jeg er sikker på at denne side kan hjælp dig;
http://www.mohawkconnects.com/company/environment/greenhouse-gases 

Hilsen

Asger 

Mvh
Asger Emborg

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kuyatryk:
Jeg er nysgerrig.

Dette er pointen for oprettelse af tråden. I og med jeg bor i Afrika og jeg ville tjekke hvad koster det at trykke sådan materiale.

Det er åbenbart ikke halv pris, men synes som lidt mere end i DK. Rundt regnet 500 i start op og små 200 kroner pr 1000 oplæg. A6, 90gram PBC papir, tryk på begge sider.

Jeg bliver altså ikke total rippet:) 

http://www.mwcreation.net

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)