Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til opstart webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra sæby
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej skønne aminoer

jeg ønsker at starte min egen webshop hvor jeg skal kunne sælge optil 200 forskellige produkter.

det skal meget gerne gøres muligt at jeg selv kan gå ind og tilføje flere produkter, alt efter hvor stort mit sortiment bliver.

jeg skal sælge tøj, så det er meget vigtigt at hjemmesiden bliver stillet op efter 3 clicks-reglen så det bliver bedst muligt overskueligt for min kunder at finde deres ønskede produkt. 

jeg laver dette opslag får at få en relativ vurdering af hvor meget det vil komme til at koste mig at få skræddersyet en sådan webshop.

tilbudene vil selvfølgelig også blive taget i overvejelser til fremtidig leverandør af mit ønskede webshop.

kom endelig med spørgsmål angående min webshop, da jeg intet ved om programmering i almindelig tale Embarrassed

så hvis jeg har glemt noget endelig påmind mig vigtige elementer til min webshop.

på forhånd tak :)

kh. joakim thiessen

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav det gratis selv med prestashop

http://www.prestashop.com/

 

Min side www.ithansen.dk har jeg brugt prestashop. Og det er måske ikke det helt vilde, men det har næsten været gratis. Og man kan jo altid bygge videre på det. Eller få andre til det, hvis man ikke kan selv.

Men mulighederne er mange med dette system. Til rigtig små penge.

 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Køb Thorborgs E-pusher! Den er ganske enkelt et must, når du starter webshop og den genererer mersalg :-)
Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Joakim :-)

Kan du ikke kode, så tag og kig på hjemmesider som shopify.com, tictail.com og så videre.. Det er SUPER nemt og overskueligt, og webshoppen ser lækker ud. Dog skal det siges, at det koster et lille beløb om måneden + 2% i transaktionsomkostninger (Med mindre du køber den store pakke).

Det vil jeg helt klart anbefale til folk der ikke kan kode, og gerne vil have styr på alt selv. 

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra sæby
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

takker for den hurtige respons på mine mange spørgsmål det var helt klart brugbare informationer ;)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da så lidt Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)