Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kører Vandklar.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurra :-)

Har tænkt længe på at åbne den internet-butik jeg nu endelig har startet. 

Jeg håber på ris/ros men mest brugbar kritik:

 

http://www.vandklar.dk/

 

På forhånd tak :-) 

 

Tilmeldt 8. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende special butik, ser ud til at det har manglet!

Personligt synes jeg det er røv kedeligt (sorry) at komme ind på en side hvor der står en masse tekst på "Home", prøv at se hvordan www.sportsmate.com har gjordt det. Hvis jeg var dig ville jeg få en til at lave et tekst logo til dig, vandklar.dk ser lidt kedelig ud, farverne synes jeg også er lidt kedelige, hvad med en rigtig dyb middelhavs blå?

Ellers good luckYes 

 

 

Tilmeldt 8. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende special butik, ser ud til at det har manglet!

Personligt synes jeg det er røv kedeligt (sorry) at komme ind på en side hvor der står en masse tekst på "Home", prøv at se hvordan www.sportsmate.com har gjordt det. Hvis jeg var dig ville jeg få en til at lave et tekst logo til dig, vandklar.dk ser lidt kedelig ud, farverne synes jeg også er lidt kedelige, hvad med en rigtig dyb middelhavs blå?

Ellers good luckYes 

 

 

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indlægget til min butik, og kan godt se du har ret i det med teksten, men da jeg ikke (endnu) er den store tekniker mht. layout har jeg en standard løsning fra www.dandomains.dk (som jeg ellers er rigtig glad for).

 

 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, og tillykke med Vandklar.dk! :-)

Jeg synes du har gang i et super fedt koncept, en lille niche. Du har sådan set også gjort et godt stykke arbejde, når det kommer til  hjemmesiden. Men naturligvis er der noget, der kan gøres bedre. Kommer lige med et par få punkter, du kunne ændre lidt på:

"Topbanneret" (Den øverste del af hjemmesiden)

Der er ikke så meget skidt at sige om det, men det kunne være en god ide at få designet et logo; det koster lidt penge, men det gør også din virksomhed/hjemmeside mere unik, og gør det pænere. Det kan desuden bruges på brevpapir, visitkort osv.

Teksten på forsiden

Der er for meget tekst. Og åbningstiderne forvirrer ved første øjekast. Kort teksten af, og lav evt. andre sektioner, hvor det er muligt at finde rigeligt med information om det ene og det andet.

Billeder

Du kan sagtens tillade dig at sætte flere billeder ind i højre del af siden.

Valg af farver

Du har ramt vand-temaet ret godt, det er bare for generelt. Du bruger blå (og andre udgaver af den farve) alle steder. Lad være med at bruge alt for skrigende farver, men brug flere end dem, du har valgt. Fx kan du have en anden farve i navigationslinien.

Antallet af produkter

Vandklar.dk er jo en ny webbutik, og derfor kan du selvfølgelig ikke lægge ud som Amazon, det forventer jeg eller nogen anden heller ikke du gør, men bare sørg for at få flere som tiden går. :)

Nyhedsbrev

At have nyhedsbreve på sin hjemmeside er en fantastisk måde at holde fast i sine kunder på. Når der er gået et stykke tid, og du føler du har fået rigtig gang i butikken, så hav tilmelding til nyhedsbreve.

Ressourcer

Når det kommer til at udvikle sit website, og, lad os sige det som det er, tjene mere, er Internettet et utroligt godt sted at finde information. Du skal jo starte et sted, og hvis du ikke allerede har gjort det vil jeg råde dig til at læse Martin Thorborgs bog, E-Pusher (Martin Thorborg er ham der søsatte Amino), hvor du kan få en masse gode tips og triks. Jeg har selvfølgelig selv læst den. Du kan downloade en gratis version af e-bogen (E-Pusher Ligt), fra E-Pusher.dk.

Jeg håber du kan bruge det til noget...! :-)

Mvh. Artemis

 

 

 

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indlægget og eftersom to nu har påpeget for meget skrift på forsiden, har jeg nu flyttet noget af teksten Smile

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Jeg synes designet ser lige lovligt kedeligt og uproff. ud. Jeg siger det ikke for at være grov. Er det ikke en standard webshop løsning hos Dandomain du har og bruger du ikke bare et af de "skins" der følger med løsningen?

Det gør siden upersonlig og den ser ufærdig ud. Ret det op med at hyre en grafiker til at lave noget design, som kan implementeres i webshop'en, så er du allerede godt på vej. Det koster penge, at tjen penge. Hver detalje tæller i en webshop og den kan afgøre, om en bruger køber eller ej.

Håber du kan bruge det til noget :-)

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere nævnt tror jeg du har ramt et rigtig godt marked, men som sagt bør du måske "peppe" siden lidt op.

Du skriver efter ALLE priser at det er inkl. moms, samtidig skriver du det også i bunden af forsiden. Måske du kan nøjes med en stjerne efter prisen, og så skrive at priser er inkl moms nederst på hver side, eller bare skrive at alle priser er inkl moms på hver side. (hvilket private forbrugere vel også forventer at priserne er).

 Derudover er formuleringen "forsendelsesomkostningerne er meget lave" lidt løs. Henvis hellere bare til at du bruger PostDK til forsendelse, som du gør det under Vilkår/handelsbetingelser (en side hvor jeg ydermere ikke synes du skal centrere teksten, da det er irreterende at læse)

 En sidste ting kunne være din søgefunktion fra forsiden. Den har du gemt rimelig godt væk synes jeg. Placer den i toppen af siden hvor den er synlig, så kunden kan komme hurtigt igang.

Dette var bare mine hurtige meninger. Ikke en facitliste, men hvad der falder mig i øjnene som evt. forbruger.

 

/Sirem 

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Få fat i en grafiker og en programmør. Din hjemmeside ser ud som om den lige er trådt ud af en tidsmaskine fra 1999. Der er masser mulighedder for godt web design på forumet her.

2. Henvend dig til svømmehaller, svømmehold, og strandparker. Gennem et par små, kloge sponsorater, ville du få hjemmesiden ud til præsis dem du leder efter.

3. Bliv ved. Dit koncept er godt, udførelsen mangler blot finpudsning

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange gode indput og jeg har allerede tilpasset den en smule efter nogle af forslagene.

 

Jeg skal lige overveje det med grafikken, for ved godt det ikke er verdens fedeste look, men også en standard løsning fra Dandomains som opstart på min virksomhed Smile

 

Jeg undersøger lige for tiden hvor det er bedst (og billigt) at få lavet et flot banner og logo - kender i nogen steder ?

 

Igen tak for alle kommentarerne Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)