Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kører Vandklar.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vandklar.dk

Tillykke med shoppen.

Jeg vil give de andre ret i det med hensyn til designet, men prøv at kontakte Tine fra Wammendesign hun er super dygtig og har fornyeligt vundet i en logokonkurrence i Helsingør, du kan da prøve at snakke med hende.

Jeg mener du har store muligheder for at få masser af gode links ude fra, hvis du henvender dig til svømmeklubber, svømmehaller m.m. fået lavet nogle aftaler med dem.

Samtidigt kan du lave en side med overblik over igen disse svømmeklubber samt svømmehaller.

Jeg vil da også mene at der er mange sites der omhandler forældre og børn kontakt dem også, og hør om I ikke kan lave lidt sammenarbejde.

Men held og lykke med det hele Wink

PS: Skal lige sige at jeg selv skal have Tine til at kigge på mine logo og banner, hun ved det bare ikke endnu Big Smile

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som i kan se på www.vandklar.dk har jeg lyttet og syntes i har hjulpet mig til stor forbedring af min webshop. Dog er økonomien stadig kun til en standardløsning hos DanDomains (som jeg dog kan anbefale) og endnu ikke til det store reklamebudget, men tager alle råd med i bagagen og igen tak Smile

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)